American Express in TikTok skupaj kot pospeševalnik malih podjetij
American Express in TikTok sta sklenila sporazum o sodelovanju in skupaj vzpostavila program #ShopSmall Accelerator, ki ga bosta aktivirala prihodnjo soboto, 26. novembra.
Kaja Kovič
American Express pogosto podpira mala podjetja z različnimi pobudami, v svoji zadnji aktivaciji pa so se osredotočili na spodbujanje vplivnostnega marketinga.
V program »#ShopSmall Accelerator sta American Express in ByteDance vključila vrsto funkcij, informacij in orodij, ki so zasnovani tako, da malim podjetjem pomagajo bolje razumeti, kako se tržiti na novem in najhitreje vzpenjajočem se družbenem omrežju TikTok, ki je v lasti podjetja ByteDance. Akcija vključuje tudi ponudbo oglaševalskega kredita na platformi v vrednosti 100 dolarjev.
V akcijo seveda vključili tudi vplivneže
K sodelovanju v akciji so povabili tudi TikTok vplivneže, kot so Anna Sitar, Sofia Bella in Brandon Blackwood, ki bodo sodelovali pri izobraževanju podjetij. V projekt so vključili tudi pevko Chlöe Bailey, ki je prav za #ShopSmall Accelerator posnela sklop pesmi »Shop Small Soundtrack«, ki jih bodo mala podjetja lahko uporabljala za ustvarjanje vsebine.