m
Aktualno

American Express in TikTok skupaj kot pospeševalnik malih podjetij

American Express in TikTok sta sklenila sporazum o sodelovanju in skupaj vzpostavila program #ShopSmall Accelerator, ki ga bosta aktivirala prihodnjo soboto, 26. novembra.

American Express pogosto podpira mala podjetja z različnimi pobudami, v svoji zadnji aktivaciji pa so se osredotočili na spodbujanje vplivnostnega marketinga.

V program »#ShopSmall Accelerator sta American Express in ByteDance vključila vrsto funkcij, informacij in orodij, ki so zasnovani tako, da malim podjetjem pomagajo bolje razumeti, kako se tržiti na novem in najhitreje vzpenjajočem se družbenem omrežju TikTok, ki je v lasti podjetja ByteDance. Akcija vključuje tudi ponudbo oglaševalskega kredita na platformi v vrednosti 100 dolarjev.

V akcijo seveda vključili tudi vplivneže

K sodelovanju v akciji so povabili tudi TikTok vplivneže, kot so Anna Sitar, Sofia Bella in Brandon Blackwood, ki bodo sodelovali pri izobraževanju podjetij. V projekt so vključili tudi pevko Chlöe Bailey, ki je prav za #ShopSmall Accelerator posnela sklop pesmi »Shop Small Soundtrack«, ki jih bodo mala podjetja lahko uporabljala za ustvarjanje vsebine.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji