rednote
Aktualno

Američani se maščujejo državi: »Podatke bomo Kitajski dali kar sami«

Ameriški uporabniki TikToka se z ukinitvijo platforme ne strinjajo. Kot odgovor na prepoved TikToka, ki naj bi v veljavo stopila 19. januarja, se številni uporabniki odločajo za RedNote, priljubljeno kitajsko aplikacijo, znano tudi pod imenom Xiaohongshu.

O zakonu, ki prepoveduje TikTok, smo že pisali, sprejet pa je bil ravno zaradi skrbi, da kitajska lastniška struktura tega priljubljenega družbenega omrežja predstavlja tveganje za (ameriško) državno varnost. Številni uporabniki TikToka so se maščevalno odločili, da bodo »podatke kitajskim ‘vohunom’ posredovali kar sami«. Velik del osredotočenosti na RedNote bi lahko razumeli kot obliko upora proti prihajajoči prepovedi v ZDA. Aplikacija RedNote se je tako čez noč povzpela na vrh brezplačnih aplikacij v ameriški trgovini App Store.

rednote

Begunce s TikToka pozdravili tudi kitajski uporabniki 

RedNote (Xiaohongshu v prevodu pomeni »mala rdeča knjižica«) je začel delovati leta 2013 in je bil najprej zasnovan kot nakupovalna platforma, kjer so lahko uporabniki delili ocene izdelkov in izkušnje. Ni ravno klon TikToka, pogosto se obravnava kot kitajski ekvivalent Instagrama, nekateri pa postavitev aplikacije primerjajo s Pinterestom.

Zdaj številni ameriški ustvarjalci na TikToku svojim sledilcem priporočajo RedNote in se označujejo kot #TikTokRefugees. Eden od ustvarjalcev na platformi RedNote je novim uporabnikom zaželel: »Nikoli ne prenehajte z deljenjem svojih mnenj. Platform, kot so X, Instagram, TikTok in YouTube, nikoli ne bi smeli prepovedati. Ljudje imajo pravico, da delijo informacije o požarih v Los Angelesu, o Gazi in drugih temah, ki dobijo premalo prostora v tradicionalnih medijih. Begunci s TikToka, dobrodošli na Xiaohongshu.«

rn

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji