Answear: Ribolov v bleščicah ali poroka v trenirki?
Answear v novi oglaševalski akciji Lifespiration na humornem, distanciranem in rahlo nevsakdanji način spodbuja ljudi, da raziščejo sebe in svet, se odrečejo pritiskom in kompromisom.
Najnovejši oglasni spot podjetja Answear je poln najbolj vročih trendov za leto 2023: kovinske tkanine, čevlji na ogromni platformi, raznolikost in kalejdoskopsko spreminjajoče se stilizacije niso le predstavitev hitov sezone, temveč tudi izgovor za razpravo o trendih, lastnem slogu in biti sam svoj. »Konvencije nas ne omejujejo,« trdijo v Answear, ko spodbuajo ljudi, naj prekršijo nekaj pravil in si upajo namesto poročne obleke obleči belo trenirko, ali pa elegantno obleko za na ribiški izlet.
Blagovna znamka potrošnike spodbuja, da se v novi svet podajo te s spoštovanjem in upoštevanjem raznolikosti, ki vlada tako v trendih kot med ljudmi. »Nekateri želijo iti povsem proti toku, drugi ne želijo prestopiti meje, temveč jo želijo le spretno premakniti,« še dodajo.