April 8 predstavlja Tourfluencer Club
V agenciji April 8, ki je specializirana za turizem, so se odločili za inovativen način sodelovanja s spletnimi vplivneži. Tourfluencer Club temelji na povezovanju turističnih blagovnih znamk in doživetij z najustreznejšimi vplivneži.
Kot ugotavljajo v agenciji, pri odločanju o nakupu kar 82 odstotkov ljudi zaupa mnenjem na družbenih omrežjih. »To je le eden od razlogov, zakaj je vplivnostni marketing v vzponu. Hkrati z uspešnostjo pa se razvijajo tudi njegove zakonitosti in funkcionalnosti, ki prinašajo številne prednosti tako za podjetja in njihove blagovne znamke kot tudi za vplivneže,« pravijo. Zato so se odločili vzpostaviti lastno bazo »tourfluencerjev« oz. vplivnežev za turizem. »V Tourfluencer Clubu bodo člani z objavo našli vplivneže, ki bodo njihovo turistično ponudbo pristno doživeli, v njej uživali in jo najbolj verodostojno zastopali na družbenih omrežjih. Naš cilj so kakovostne vsebine in uspešne oglaševalske akcije, ki dosegajo želene rezultate,« pravijo.
Prve uspešne zgodbe so že začeli pisati, na primer zgodbo o sprehodu z babico po parku Rogaške Slatine, zgodbo o sproščujočem dotiku lipicanca v Lipici ali zgodbo o vožnji po Portorožu in Piranu z družino.