iamAUT
Aktualno

Avstrijska turistična organizacija pošilja vplivneže na dopust. Dobesedno.

Na vrhuncu poletne sezone so se v Avstrijski turistični organizaciji domislili prav posebne aktivacije #iamAUT. Vplivneže so poslali na oddih, njihova družbena omrežja pa prepustili lokalcem, ki razkrivajo avstrijske lepote.

Aktivacijo so zasnovali skupaj z agencijo WIEN NORD Serviceplan, pri tem pa so izhajali iz dejstva, da za vplivneže dopust nikoli ni v resnici dopust, saj vsak trenutek svojega življenja delijo s svojimi sledilci. Marsikateri od njih tako tarna, da se ga loteva izgorelost. Vplivneže iz vse Evrope so tako povabili v Avstrijo, kjer lahko uživajo na počitnicah brez obveznosti na družbenih omrežjih. Namesto tega so svoje profile na Instagramu ali TikToku predali običajnim Avstrijcem, ki so jih poimenovali AUTfluencerji.

»AUTfluencerji so lepote in raznolikost avstrijske regije predstavili sledilcem vplivnežev, ti pa so si privoščili nekaj dni brez pritiska, kaj vse morajo objaviti na svojih družbenih omrežjih,« pravi Sandra Stichauner, direktorica Austria Tourisma, ki dodaja, da je kampanja, s katero bodo nadaljevali do konca poletja, že zdaj zelo uspešna.

V kampanji so do zdaj sodelovali nemška vplivnica xLaeta, ki je čas brez pametnega telefona izkoristila v Salzburgu, njen račun pa je prevzela AUTfluencerka Lieselotte, ki se je posvetila avstrijski kulinariki. Italijanska vplivnica Giulia Lamarca je uživala na počitnicah brez povezave v Schladmingu, Polina Burashnikova iz Nizozemske v Seefeldu na Tirolskem, Jitka Novackova iz Češke pa ob jezeru Traunsee. Medtem so njihove račune upravljali domačini, ki so več kot 4,1 milijona sledilcem omogočili pristen vpogled v vsakdanje življenje in kulturo v Avstriji.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji