iamAUT
Aktualno

Avstrijska turistična organizacija pošilja vplivneže na dopust. Dobesedno.

Na vrhuncu poletne sezone so se v Avstrijski turistični organizaciji domislili prav posebne aktivacije #iamAUT. Vplivneže so poslali na oddih, njihova družbena omrežja pa prepustili lokalcem, ki razkrivajo avstrijske lepote.

Aktivacijo so zasnovali skupaj z agencijo WIEN NORD Serviceplan, pri tem pa so izhajali iz dejstva, da za vplivneže dopust nikoli ni v resnici dopust, saj vsak trenutek svojega življenja delijo s svojimi sledilci. Marsikateri od njih tako tarna, da se ga loteva izgorelost. Vplivneže iz vse Evrope so tako povabili v Avstrijo, kjer lahko uživajo na počitnicah brez obveznosti na družbenih omrežjih. Namesto tega so svoje profile na Instagramu ali TikToku predali običajnim Avstrijcem, ki so jih poimenovali AUTfluencerji.

»AUTfluencerji so lepote in raznolikost avstrijske regije predstavili sledilcem vplivnežev, ti pa so si privoščili nekaj dni brez pritiska, kaj vse morajo objaviti na svojih družbenih omrežjih,« pravi Sandra Stichauner, direktorica Austria Tourisma, ki dodaja, da je kampanja, s katero bodo nadaljevali do konca poletja, že zdaj zelo uspešna.

V kampanji so do zdaj sodelovali nemška vplivnica xLaeta, ki je čas brez pametnega telefona izkoristila v Salzburgu, njen račun pa je prevzela AUTfluencerka Lieselotte, ki se je posvetila avstrijski kulinariki. Italijanska vplivnica Giulia Lamarca je uživala na počitnicah brez povezave v Schladmingu, Polina Burashnikova iz Nizozemske v Seefeldu na Tirolskem, Jitka Novackova iz Češke pa ob jezeru Traunsee. Medtem so njihove račune upravljali domačini, ki so več kot 4,1 milijona sledilcem omogočili pristen vpogled v vsakdanje življenje in kulturo v Avstriji.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji