Avtomat, ki običajno pivo zamenja za butično
Aktivacija blagovne znamke Belgo je ljubiteljem piva v Vietnamu omogočila poskusiti njihovo kraft (butično) pivo, ne da bi zanj plačali več, kot stane običajno, množično proizvedeno pivo.
Kaja Kovič
V Vietnamu imajo ljudje precej nižji življenjski standard v primerjavi z Evropo in zato so tudi cene piva precej nižje. Prav to je butični belgijski blagovni znamki Belgo na vietnamskem trgu predstavljalo prvovrsten izziv – kako ljudi prepričati, da si privoščijo to opojno pijačo s svežimi sestavinami, narejeno v mikropivovarni, čeprav bi zanjo morali plačati več.
Tako je podjetje, ki proizvaja belgijsko kraft pivo, zvarjeno v Vietnamu, vzpostavilo aktivacijo, s katero vabijo ljudi, naj v njihovem avtomatu zamenjajo katero koli pivo množične proizvodnje za pivo Belgo višjega razreda in tako okusijo razliko.
Okusite razliko
»Pri izdelku, kot je Belgo, se soočamo z izzivom, da nihče noče tvegati s pivom, ki je 8-krat dražje od tistega, za katerega že vedo, da v njem uživajo. V aktivaciji cenovno dostopnost blagovnih znamk množičnega trga obračamo v našo korist. Priznam, da je to zelo zabaven podvig,« je dejal Nick Stillittano, kreativni direktor v vietnamski agenciji Happiness Saigon.
Ljubitelji piva so v času aktivacije v okoliških trgovinah in lokalih razgrabili pločevinke piva in se zgrinjali k avtomatu, da bi poskusili Belgo, ne da bi zanj plačali večjo vsoto denarja. »Upam, da bomo z aktivacijo dokazali, da se manjše blagovne znamke lahko uprejo večjim z uporabo kreativnih idej,« je o akciji povedal Jazz Tonna, partner v Happiness Saigon.
Akcija poteka tudi v vseh pivnicah Belgo, v katerih lahko obiskovalci na pultu zamenjajo pločevinko katerega koli piva za sveže belgijsko kraft pivo.