pivo
Aktualno

Avtomat, ki običajno pivo zamenja za butično

Aktivacija blagovne znamke Belgo je ljubiteljem piva v Vietnamu omogočila poskusiti njihovo kraft (butično) pivo, ne da bi zanj plačali več, kot stane običajno, množično proizvedeno pivo.

V Vietnamu imajo ljudje precej nižji življenjski standard v primerjavi z Evropo in zato so tudi cene piva precej nižje. Prav to je butični belgijski blagovni znamki Belgo na vietnamskem trgu predstavljalo prvovrsten izziv – kako ljudi prepričati, da si privoščijo to opojno pijačo s svežimi sestavinami, narejeno v mikropivovarni, čeprav bi zanjo morali plačati več.

Tako je podjetje, ki proizvaja belgijsko kraft pivo, zvarjeno v Vietnamu, vzpostavilo aktivacijo, s katero vabijo ljudi, naj v njihovem avtomatu zamenjajo katero koli pivo množične proizvodnje za pivo Belgo višjega razreda in tako okusijo razliko.

Okusite razliko

»Pri izdelku, kot je Belgo, se soočamo z izzivom, da nihče noče tvegati s pivom, ki je 8-krat dražje od tistega, za katerega že vedo, da v njem uživajo. V aktivaciji cenovno dostopnost blagovnih znamk množičnega trga obračamo v našo korist. Priznam, da je to zelo zabaven podvig,« je dejal Nick Stillittano, kreativni direktor v vietnamski agenciji Happiness Saigon.

Ljubitelji piva so v času aktivacije v okoliških trgovinah in lokalih razgrabili pločevinke piva in se zgrinjali k avtomatu, da bi poskusili Belgo, ne da bi zanj plačali večjo vsoto denarja. »Upam, da bomo z aktivacijo dokazali, da se manjše blagovne znamke lahko uprejo večjim z uporabo kreativnih idej,« je o akciji povedal Jazz Tonna, partner v Happiness Saigon.

Akcija poteka tudi v vseh pivnicah Belgo, v katerih lahko obiskovalci na pultu zamenjajo pločevinko katerega koli piva za sveže belgijsko kraft pivo.

Navdušenje pivoljubcev nad aktivacijo si lahko ogledate tu:

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji