b rep srb
Aktualno

B-report 2021: Ko se vse ruši, v ospredje stopi medčloveška solidarnost

Naj niz člankov o B-reportu sklenemo s Srbijo.

Prvo mesto na srbski lestvici največkrat nagrajenih akcij si delita dva projekta. Prvi je akcija »Nezlomljivi« (»Nesalomivi«), delo agencije New Moment New Ideas za fundacijo Hemofarm. »Vse se ruši: zdravstveni sistem v Srbiji, družbene vezi in ljudje. Število primerov ljudi z depresivnimi motnjami se je s 4 % povečalo na 28,9 %. Manjka nam ustrezen podporni sistem. Da bi zaustavili nadaljnji duševni zlom srbske družbe, smo ustvarili 'Nezlomljivi', gibanje, ki je prvič doslej združilo zdravstvene delavce s pacienti, njihovimi družinami in podjetji. Vzpostavili smo ključno nacionalno mrežo ljudi za podporo po vsej Srbiji. Poleg 360-stopinjske kampanje smo zagnali interaktivno platformo za prvo pomoč 24 ur na dan, 7 dni v tednu, kjer so ljudje lahko prosili strokovnjake za pomoč in delili svoje izkušnje z depresivno motnjo,« so o projektu zapisali njegovi snovalci. Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor v agenciji New Moment New Ideas, ki je po B-reportu na tretjem mestu srbske lestvice med agencijami, je ob tem izjavil, da je akcija »Nezlomljivi« le začetek velike, kompleksne večletne operacije, ki teži k sistematizaciji skrbi za duševno zdravje vsakega prebivalca države. »To je najboljši primer, kako je mogoče združiti različne ljudi in organizacije, da skupaj iščejo rešitve in se aktivno vključijo v gibanje za dobro vseh nas. Akcija vključuje zdravstvene delavce, osebe z depresijo, njihove družine, prijatelje ter številna podjetja in organizacije. Na ta način smo uspeli ohraniti povezanost vseh občanov in nihče ni bil prepuščen samim sebi. Pozitivni odzivi velikega števila organizacij, podjetij in posameznikov so pokazali, da kot družba še vedno znamo pokazati solidarnost, ko je to najbolj potrebno. Še posebej pomembno je, da je ta akcija izstopila iz prostora oglaševanja in vstopila v kategorijo reševanja življenj,« je dodal. Akcija je med drugim na festivalu Kaktus prejela dve zlati nagradi ter eno zlato in tri srebrna priznanja UEPS.

nezlomljivi

Dvojni uspeh A1 Srbija

Druga akcija, ki je na prvem mestu srbske lestvice, pa je tudi že stara znanka B-reporta, saj je bila že v prejšnjem poročilu na prvem mestu. To je akcija »Seniorji – imam minuto«, ki so jo za telekomunikacijsko družbo A1 Srbija ustvarili v agenciji Leo Burnett Beograd. A1 Srbija (oziroma tedanji Vip mobile) je za svoje starejše uporabnike ustvaril nov paket, posebno tarifo 65+ z neomejeno količino minut, sporočil in Viberjem ter posebno podporo na prodajnih mestih in v klicnem centru. Paket so predstavili s komunikacijsko akcijo, katere vodilni motiv je stavek »imam minuto«. V akciji, ki povezuje dve generaciji, mlajšo in starejšo, je ta stavek dobil nov, nov in svež pomen. »Nekaj, kar skoraj vsak dan izgovorimo brez razmišljanja, postane velik, pomemben stavek, ki govori o pripravljenosti mlajših, da so pozorni na starejše, o bližini med generacijami, razumevanju, spoštovanju in ljubezni, ki jih združuje. Skratka, danes, ko je čas postal največje razkošje, je to nekaj najbolj dragocenega, kar lahko posvetimo drug drugemu, še posebno težo pa ima, ko ga namenjamo starejšim družinskim članom,« so pojasnili pri A1 Srbija. Minuta je postala tudi časovni dejavnik za kreativno izvedbo akcije, tako da televizijski spot in radijski oglasi trajajo natanko eno minuto. Televizijski spot prikazuje odnos med hčerko in očetom s pomembnimi trenutki njunega skupnega življenja, polnega ljubezni in pozornosti več desetletij, radijski oglasi pa so osebna posvetila mlajše generacije njihovim staršem in starim staršem. Agencija Leo Burnett je tudi po zaslugi te akcije, ki je med drugim dobila srebrno nagrado na srbskem tekmovanju Effie ter veliko in dve zlati nagradi na festivalu Kaktus, zasedla prvo mesto srbske lestvice med agencijami, A1 Srbija pa je na prvem mestu med srbskimi oglaševalci.

imam minut

Na drugem mestu srbske lestvice največkrat nagrajenih akcij je še en projekt A1 Srbija, prav tako delo agencije Leo Burnett, in sicer gre za uvedbo blagovne znamke A1 Srbija oziroma popolno prenovo nekdanje znamke Vip mobile. »Vsaka sprememba je tudi izziv in za nas je bila to zamenjava že dobro pozicionirane in priljubljene znamke z resno mednarodno blagovno znamko. To, da z zavzetostjo in zrelostjo ohranimo topla čustva in bližino,« je na festivalu Kaktus, kjer so postali tudi oglaševalec leta, povedal Dejan Turk, generalni direktor A1 Srbija in A1 Slovenija.

»Ideja za akcijo je nastala iz spoznanja, da živimo v dobi, ko ima vsak od nas moč, da z enim prstom naredi neverjetne stvari, zahvaljujoč mobilnim napravam in digitalnim tehnologijam. Pesem Jovana Jovanovića Zmaja Ala je lep ovaj svet je bila navdih za prikaz sveta, v katerem lahko posameznik uresniči svoje želje, ideje in zamisli, A1 pa je tu, da ga pri tem podpre. V viziji agencije ta svet sestavljajo radovedni, ustvarjalni, občutljivi ljudje, ki na svoj način doživljajo in oživljajo svet okoli sebe,« pa opisujejo akcijo v A1 Srbija.

a1 srb

Enakopravnost se rojeva doma

»Enakost prihaja od doma« je sporočilo, s katerim sta srbsko podjetje Bambi in njegova najbolj znana blagovna znamka piškotov Plazma v sodelovanju z agencijo Communis obeležili dan žena. Javnost so želeli opozoriti na neenakopraven položaj žensk pri gospodinjskih opravilih in obveznostih do otrok ter povabiti pare in starše po Srbiji k enakomernejši porazdelitvi teh obveznosti. Kot kažejo statistični podatki, ženske v mestnih območjih namreč opravijo trikrat več, na podeželju pa celo do petkrat več gospodinjskih del kot moški ali očetje. »Večja delovna obremenitev žensk je 'tradicionalni' model, ki ga prenašamo iz roda v rod, lekcija, da obstajajo opravila, ki so samo 'ženska', pa žal velja za pravilno in povsem običajno. Čeprav so opazni premiki in znaki, da mlajše generacije očetov v Srbiji kažejo večjo pripravljenost pomagati pri vsakodnevnih obveznostih, pa pri v Plazmi menijo, da je treba na ta dan moške dodatno spodbujati k še večji solidarnosti,« so ob tem zapisali snovalci akcije.

bambi jednakost

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji