B-report 2021: Tri akcije, ki si delijo »srebro«
Drugo mesto na slovenski lestvici B-reporta so si razdelile kar tri akcije.
To so »Dobrodošli doma«, delo Future DDB za Lesnino, »M soseska«, projekt, ki ga za Mercator snujejo Herman & partnerji, in akcija »To ni Planica«, ki so jo za Ljubljanske mlekarne ustvarili v agenciji Internavti.
»Uspeh se je pokazal tudi na prodajnih številkah«
Drugo mesto na slovenski lestvici so si razdelile kar tri akcije, in sicer »Dobrodošli doma«, delo Future DDB za Lesnino, »M soseska«, projekt, ki ga za Mercator snujejo Herman & partnerji, in akcija »To ni Planica«, ki so jo za Ljubljanske mlekarne ustvarili v agenciji Internavti.
Zoran Gabrijan, kreativni direktor v Futuri DDB, je za MM povedal, da so veseli in ponosni, da je akcija, v kateri so ob prihodu Ikee v Slovenijo poudarili Lesninine prednosti, naletela na tako dober odziv splošne in strokovne javnosti. »Veseli smo bili tudi vseh nagrad in pohval, ki smo jih bili deležni, najbolj pa, da se je uspeh akcije pokazal tudi na prodajnih številkah,« pravi.
Začetek še veliko večje zgodbe
Kristina Gregorc, odgovorna urednica M soseske, pravi, da so M Sosesko v Mercatorju razvijali kot inovator z mislijo na to, kaj lahko svojim kupcem ponudijo kot dodano vrednost. »Ljudje vseh starostnih skupin si želijo kratkih in uporabnih vsebin, ki jim v določenem trenutku ustrezajo, ponudijo neko rešitev za prihranek časa, za zabavo, za lažje delo ali kot nasvet. M Soseska je torej Mercatorjev medij. Videovsebine so neposredno povezane tako z našo spletno kot tudi s fizično trgovino ter po večkanalnem pristopu integrirane v celoten Mercatorjev digitalni ekosistem. Zelo nas veseli, da so kupci in vsa naša skupnost M Sosesko hitro sprejeli in jo prepoznali kot relevanten vir vsebin. Seveda smo zelo ponosni tudi na to, da je širša strokovna javnost M Sosesko prepoznala in jo tudi nagradila kot inovativen in originalen koncept interaktivnega komuniciranja z uporabniki,« pravi Kristina Gregorc, ki poudari, da v projektu sodeluje veliko nadarjenih ljudi – tako Mercatorjevih kot njegovih partnerskih agencij. Vsi sestavljajo tesno povezano ekipo, ki v ta projekt vlaga veliko sebe, kar se tudi vidi.
Nina Tanhofer, razvojna direktorica M soseske, doda, da so nagrade toplo priznanje, pokazatelj prave smeri in dobrodošel »trepljaj po rami« in hommage vsem neprespanim nočem in predolgim delovnikom. »Vsekakor pa je za nas največja nagrada in potrditev prave smeri to, da smo s projektom uspeli preseči meje klasičnih relacij agencija-naročnik. Skupaj s predano ekipo na strani naročnika smo vzpostavili poglobljen kreativni odnos ene same velike ekipe z enim samim ciljem. Le na ta način smo lahko skupaj oblikovali vizijo in pilili realnost projekta, ki je, po enem letu, šele dober začetek še veliko večje zgodbe,« je povedala za MM.
»To ni običajna kampanja«
Uspešna je bila tudi oglaševalska akcija »TO NI Planica« in kot pravi Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti, so imeli že v času snovanja akcije občutek, da to ni običajna kampanja: »Po našem mnenju smo uspešno zmešali vse sestavine, ki so recept presežnih kampanj: dober uvid v potrošnikove navade, lokalno relevantnost, presenetljivo rešitev in ravno prav humorja. Kampanja je tako enako kot sladoledi Planica postregla za vsak okus nekaj. Veseli nas, da smo družinski sladoled številka ena ponesli na prva mesta tudi med najbolj nagrajenimi slovenskimi oglaševalskimi akcijami. Še posebej ob dejstvu, da so kreativno nagrajene kampanje tudi dokazano učinkovitejše,« pravi.
Priznanj so veseli tudi v Ljubljanskih mlekarnah, kjer pa dodajajo, da med samim snovanjem ne razmišljajo o nagradah, ampak se osredotočajo na potrošnika. »Če se vsebina potrošnikov dotakne, če se ti z njo poistovetijo in jo pri digitalnih aktivacijah še množično delijo na lastno pobudo – to je tisto, kar je za marketinško ekipo uspeh. 'TO NI Planica' je bil popoln primer takšne akcije, ki je zaživela in ki so ji krila dali potrošniki sami. Da je prejela toliko nagrad, je samo še logično nadaljevanje, ki smo ga seveda veseli in na to neizmerno ponosni,« pravi Matevž Zver, starejši vodja blagovnih znamk v Ljubljanskih mlekarnah.