B-report 2021: »Vsebine, ki bodo ostale večne«
Ob objavi rezultatov B-reporta smo za odziv prosili tudi naročnike in agencije, ki so zasnovale največkrat nagrajene oglaševalske akcije v letu 2021.
Na prvem mestu slovenske lestvice so »Logopedske pravljice«, ki so jih v okviru projekta »Lahkonočnice« za A1 Slovenija zasnovali v agenciji SHIFT Slovenija. Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v SHIFT-u, je ob tem povedal, da so izjemno veseli še ene potrditve, da je zgodba »Lahkonočnic« še kako živa in močna. Še bolj pa jih veseli, da se te iz leta v leto razvijajo in nadgrajujejo. »Vse skupaj se je začelo kot povezovalni, medgeneracijski projekt, skozi leta pa so 'Lahkonočnice' povezale mnogo več kot samo različne generacije. Povezale so na desetine pisateljev, ilustratorjev, radijskih ustvarjalcev, igralcev, kreativcev in drugih strokovnjakov z več tisoč poslušalci. Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil prav vsem, s katerimi soustvarjamo to zgodbo,« pravi.
Tanja Kos, višja ekspertka za tržno komuniciranje v A1 Slovenija, meni, da projekt »Lahkonočnice« že šesto leto zapored zagotavlja vsebine, ki bodo ostale večne: »To potrjujeta tako domača kot tuja stroka s številnimi nagradami, ki predstavljajo dodatno dimenzijo k promociji projekta. Vseeno pa smo bolj kot nagrad veseli dejstva, da s pravljicami dnevno dosegamo veliko število poslušalcev in bralcev. Več 1,7 milijona predvajanj zvočnih pravljic pa je dokaz, da ustvarjamo uporabne, zabavne in enostavno dosegljive vsebine. 'Lahkonočnice' bodo tudi v prihodnje v različnih formatih razveseljevale z didaktično in otrokom prijazno vsebino.«