B-report 2021: Z »oglaševanjem po pasje« uspešno nagovorili lastnike psov
Na prvem mestu regijske in hrvaške lestvice je projekt »Pasje oglaševanje« (»Dogvertising«).
Projekt je zasnovala slovenska ekipa blagovne znamke Pedigree Dentastix podjetja Mars v sodelovanju s hrvaško medijsko agencijo MediaCom Zagreb in hrvaškim ponudnikom digitalnega zunanjega oglaševanja Go2Digital.
Kot so pojasnili v podjetju Mars, sta digitalna inovacija in kreativna uporaba formata omogočili ciljno oglaševanje, usmerjeno na lastnike psov. Razviti algoritem namreč v realnem času prepozna psa in ta podatek izkoristi kot znak za predvajanje oglasih na zunanjih zaslonih za oglaševanje. Algoritem je prepoznal tudi posebne značilnosti psa, s tem pa omogočil prikaz ustreznega izdelka. To pa pomeni večjo relevantnost oglasa za sprehajalce svojih ljubljenčkov in posledično tudi boljše prodajne rezultate, trdijo v Marsu. Po besedah Maje Zorc, skrbnice blagovnih znamk skupine izdelkov hrane za male živali iz podjetja Mars, ki ima regionalni center v Ljubljani, je projekt »Dogvertising« izvrsten primer, kako lahko zelo enostavne ideje precej izboljšajo poslovanje. »Če imamo v mislih, da je tretjina Hrvatov lastnikov psov, razvoj algoritma pomeni prikazovanje oglasa zgolj osebam v ciljni skupini, s tem pa se učinkovitost oglaševanja poveča kar za trikrat,« je povedala.
Marko Matejčić, direktor za strateško načrtovanje v agenciji MediaCom Zagreb, je ob tem izrazil ponos ekipe, da so se s kanskim levim pozicionirali v sam svetovni vrh pri uporabi umetne inteligence (nagrado so osvojili v kategoriji za najboljšo uporabo podatkov). »Ideja, da kamere naučimo, kako določiti, da pred njo stoji pes, nam je omogočila skoraj stoodstotno natančno ciljanje pri predvajanju oglasov pasjim lastnikom,« je izjavil. MediaCom Zagreb se je tako po zaslugi »Dogvertisinga« odločno povzpela na prvo mesto med največkrat nagrajenimi agencijami v regiji in na Hrvaškem, naročnik akcije Pedigree pa na prvo mesto med oglaševalci v regiji in na Hrvaškem.
Maja Zorc še dodaja, da je uspeh akcije pika na i in dodatno priznanje za sicer uspešno realizirano aktivnost. »Potrjuje pravilnost odločitve, da je treba slediti svoji intuiciji in zaupati, da bo dobra ideja tudi uspešna. Vsekakor nas ni gnala ideja o uspehih na oglaševalskih festivalih, temveč čista radovednost in želja po izboljšanju učinkovitosti komuniciranja z našimi kupci. Kakšen preboj pomeni ta projekt za samo oglaševanje, smo se zavedli šele pozneje. Dejansko odpira nove dimenzije oglaševanja in menimo, da je to prispevalo tudi k uspehom na medijskih festivalih,« pravi. Na vprašanje, v čem je glavna skrivnost uspeha akcije, pa odgovori: »Briljantna ideja, dobri partnerji, radovednost in strast. Uspešno realizirane dobre ideje ne ostanejo neopažene.«