balcannes 2
Aktualno

BalCannes se vrača

BalCannes, regijsko tekmovanje v kreativnosti, se vrača po dveh letih premora. Nagrade bodo podelili na festivalu Dnevi komunikacije, ki bo aprila 2023 v Rovinju.

Kot pravijo v Hrvaškem združenju agencij za tržno komuniciranje (HURA), ki je organizator dogodka, je po dveh letih čas za preobrat, novo kreativno energijo in ponovno združitev regije. »Najboljši kreativci bodo imeli priložnost stopiti pod žaromete glavnega odra festivala, ki ga je britanska organizacija The Association Excellence Awards že dvakrat uvrstila med najboljše dogodke na svetu,« so zapisali v sporočilu za javnost.

Ob tem so pozvali male in velike agencije iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Makedonije, Slovenije in Srbije, ki s svojimi naročniki premikajo meje, da se pridružijo temu »prazniku kreativnosti«. Prijave bodo začeli sprejemati 25. avgusta 2022, ko bodo tudi razkrili nova pravila tekmovanja in kategorije BalCannesa.

Davor Bruketa, član organizacijskega odbora festivala in eden od pobudnikov natečaja, je ob tem še povedal, da gre za enkratno priložnost za agencije iz regije, da svoje projekte pokažejo potencialnim naročnikom: »Na BalCannesu lahko nekomu, s katerim še nisi delal, pokažeš, kaj znaš najbolje,« pravi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji