zz
Aktualno

Bi imeli petke z ikoničnim stopalom Barbie?

Fantastic Plastic Foot Shoes je zagotovo najbolj nenavadna kampanja, ustvarjena v pričakovanju filma o Barbie, del nje pa lahko postanete tudi vi.

Tik pred bumom svetovnih premier filma Baribe je neodvisna kreativna agencija The Or ustvarila kampanjo The Fantastic Plastic Shoes (Fantastični plastični čevlji). Čevlji v obliki stopala barbik s prozorno peto in precizno oblikovanimi prsti ter gležnji omogočajo vstop v fantastični plastični svet, zapišejo ustvarjalci kampanje. »Ne samo, da se boste zaradi čarobnih petk počutili kot superzvezda, naredili boste nekaj dobrega, ves dobiček dražbe bo šel neposredno v podporo izobraževanju deklet.«

Ustvarjalca Amy Fasey in Jacob Hellström sta ob tem dejala: »Kot velika oboževalca igračke Barbie sva se odločila pospremiti film ob prihodu na trg s »plastik-fantastik« čeveljci ter obenem izpostaviti glavno igralko Margot Robbie, ki je, tako kot midva, iz Avstralije. Barbie čevlji so torej znak praznovanja in obeležitve tega pomembnega svetovnega trenutka.«

Iz agencije The Or so še dodali, da so deklice, predvsem milenijke, vso otroštvo sanjarile o stopalnem loku, ki ga ima igračka, zdaj pa jim bodo to uresničili.«

V sklopu kampanje so objavili spletno stran, na kateri poteka dražba za dotične čevlje. Izklicno ceno so dražitelji zvišali že na slabih 150 evrov. Sredstva, pridobljena preko dražbe, bodo šla, kot omenjeno zgoraj, v dobrodelne namene.

Do dražbe za Barbie čevlje lahko dostopate TU.

mm

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji