bla
Aktualno

Big Bang prevzema enega največjih hrvaških trgovcev z zabavno in uporabno elektroniko

Big Bang je podpisal pogodbo za nakup stoodstotnega lastniškega deleža v podjetju Sancta Domenica iz Hrvaške.

S strateškim partnerstvom med obema podjetjema nastaja močan regijski igralec s 30 poslovalnicami v dveh državah, dvema sodobnima spletnima trgovinama, vodilnim položajem na trgu s šestimi milijoni kupcev in več kot 550 zaposlenimi. Big Bang, Big Partner in Skupina Sancta Domenica so v letu 2021 skupaj ustvarili 255 milijonov evrov prihodkov, do leta 2025 pa je načrtovana rast skupnih prihodkov na več kot 300 milijonov evrov. Posel morajo sicer potrditi še pristojne agencije za varstvo konkurence.

»Obe podjetji imata zelo podoben fokus poslovanja, saj kupca postavljata na prvo mesto, tehnologija pa je zapisana v DNK obeh podjetij. Že danes sta Big Bang in Sancta Domenica najboljša na svojih trgih, jutri pa bosta začela svojo skupno pot v regiji. Verjamem, da bomo s skupno, večjo zgodbo lahko kupcem na obeh trgih zagotovili še večji nabor izdelkov in najboljšo uporabniško izkušnjo. Prepričan sem, da je to pravilna smer nadaljnjega razvoja ob prihajajoči 30-letnici naše blagovne znamke,« je povedal Uroš Mesojedec, glavni izvršni direktor družbe Big Bang.

»Vesela sem, da mi je uspelo najti strateškega partnerja za Sancta Domenico, ki razume našo zgodbo, pozna panogo in tudi sam kupce ter zaposlene postavlja na prvo mesto. Sancta Domenica bo tudi v okviru partnerstva z Big Bang ohranila svojo blagovno znamko, v podjetju pa ostajajo tudi ključni kadri, ki so v zadnjih letih večkrat dokazali, da so kos vsem izzivom,« je povedala Vesna Ramljak, lastnica in direktorica Sancta Domenica, ki bo imela tudi v prihodnje strateško vlogo v podjetju.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji