»Bili smo in ostajamo sovražniki povprečja«
Za agencijo Futura DDB je bil letošnji SOF zelo uspešen, saj so prejeli kar dva laskava naziva, in sicer za agencijo leta 2021 in oglaševalsko agencijo tridesetletja.
Marko Vičič, ustanovitelj in partner v Futura DDB, je ob tem povedal, da so v agenciji uspeli povezati znamke in ljudi, digitalno in fizično, marketing in prodajo, vsebine in medije, pozornost in zvestobo, podjetja in kupce, rezultate in cilje, strategijo in izvedbo, kreativnost in podatke. »Vse to nam ne bi uspelo, če ne bi imeli treh stvari: humorja, svežine in timskega duha,« je prepričan. Posebno priznanje je tudi naziv za oglaševalsko agencijo tridesetletja, za katero Mija Gačnik Krpič, izvršna direktorica Future DDB, pravi, da so z njo uspeli ohranjati odličnost na dolgi progi, hkrati pa je aktualni naziv agencije leta »dokaz, da smo pripravljeni na izzive prihodnosti, ki jo imamo v imenu. Uspelo nam je povezati preteklost in prihodnost naše agencije. To je zasluga vseh Futuristov in zaveza, da smo bili in ostajamo sovražniki povprečja,« je zadovoljna.
Vital Verlič, ustanovitelj in partner Future DDB, pa je za MM povedal: »Naš posel je, da živimo in sanjamo sanje naših naročnikov. Naše male sanje so stanovske nagrade in iskrena priznanja naših naročnikov. Vse to krepi samozavest zaposlenih in navzven ustvarja poželenje po sanjski službi, ki je velikokrat videna kot bližnjica do slave in uspeha, a se kaj hitro konča ob nič kaj sanjskem vsakodnevnem delu. Priznanja na naša vrata pošiljajo najboljše in najbolj ambiciozne. In to je veliko. Naša naloga je, da jih motiviramo in navdušimo za posel. Če parafraziram znano misel: 'Futura je prostor, ki ima štiri stene, znotraj teh živi – jutri.'«