Blagovne znamke, investirajte v Instagramove »reelse«
Funkcija Instagram Reels je močno prehitela TikTok, Facebook in celo lasten koncept Instagrama – stories. Uspeh Instagram Reels je vse večji, pri pri čemer pa je zanimivo, da daljši videoposnetki presegajo uspešnost vsebin krajših oblik.
Kaja Kovič
Če uporabnik objavi isto videovsebino na Instagram Reels, TikToku in Facebooku, bo imela na prvem veliko večji doseg, ugotavlja nova raziskava podjetja Emplifi, ki se ukvarja s povečevanjem vključenosti občinstva na družbenih platformah.
Analizirali so na tisoče računov na družbenih omrežjih, ki jih upravljajo blagovne znamke, in ugotovili, da so imeli »reelsi«, tudi tisti, ki trajajo več kot 90 sekund dvakrat več ogledov kot na TikToku. Instagram Reels naj bi presegel celo lastno Instagramovo funkcijo story, saj doseže šestkrat več ljudi. V podjetju Emplifi ugotavljajo, da je do tega premika prišlo zaradi lastnosti t. i. zgodb, in to je, da izginejo v 24 urah. »Zato jih je težje deliti med prijatelji ali poslovnimi partnerji. Blagovnim znamkam priporočamo, naj v marketinške strategije za leto 2024 vključijo čim več reelsov in daljših videoposnetkov,« je komentirala Zarnaz Arlia, direktorica marketinga pri podjetju Emplifi.