z
Aktualno

Blagovne znamke, investirajte v Instagramove »reelse«

Funkcija Instagram Reels je močno prehitela TikTok, Facebook in celo lasten koncept Instagrama – stories. Uspeh Instagram Reels je vse večji, pri pri čemer pa je zanimivo, da daljši videoposnetki presegajo uspešnost vsebin krajših oblik.

Če uporabnik objavi isto videovsebino na Instagram Reels, TikToku in Facebooku, bo imela na prvem veliko večji doseg, ugotavlja nova raziskava podjetja Emplifi, ki se ukvarja s povečevanjem vključenosti občinstva na družbenih platformah.

Analizirali so na tisoče računov na družbenih omrežjih, ki jih upravljajo blagovne znamke, in ugotovili, da so imeli »reelsi«, tudi tisti, ki trajajo več kot 90 sekund dvakrat več ogledov kot na TikToku. Instagram Reels naj bi presegel celo lastno Instagramovo funkcijo story, saj  doseže šestkrat več ljudi. V podjetju Emplifi ugotavljajo, da je do tega premika prišlo zaradi lastnosti t. i. zgodb, in to je, da izginejo v 24 urah. »Zato jih je težje deliti med prijatelji ali poslovnimi partnerji. Blagovnim znamkam priporočamo, naj v marketinške strategije za leto 2024 vključijo čim več reelsov in daljših videoposnetkov,« je komentirala Zarnaz Arlia, direktorica marketinga pri podjetju Emplifi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji