Blagovne znamke preusmerajo pozornost z novih strank na obstoječe
Raziskava je pokazala, da bo 38 odstotkov globalnih blagovnih znamk v prihodnje namenjalo večji poudarek utrjevanju odnosov z obstoječini strankami kot iskanju novih.
Kaja Kovič
Raziskava Advertiser Perceptions, ki jo vsako leto izvaja istoimensko vodilno globalno podjetje na področju raziskav in poslovnega svetovanja za marketing, oglaševanje, trženje in nove oglasne tehnologije, kaže na pomembne spremembe v marketinških strategijah.
Blagovne znamke, ki so sodelovale v raziskavi, so pokazale na (malce omejen) optimizem glede tekočega in prihodnjega leta, saj kar tri od desetih pričakujejo večje proračune kot leta 2022.
Dobra tretjina jih prav tako meni, da se bo gospodarska makroklima v prvem četrtletju izboljšala. Zanimivo, oglaševalci imajo za leto 2023 bolj pozitivne napovedi kot tisti, ki delajo v agencijah, saj je med temi glede prvega četrtletja optimističnih le 10 odstotkov.
Od pridobivanja strank premik k zvestobi
Oglaševalci bodo še vedno previdni pri svojih odločitvah o medijskih naložbah v času gospodarske krize, saj za prihodnost ne izključujejo dodatnih nestanovitnosti. 59 odstotkov sodelujočih je dejalo, da preusmerjajo pozornost na bolj uspešne kanale, več kot tretjina pa bo poudarek s pridobivanja strank preusmerila na spodbujanje zvestobe in vseživljenjske pripadnosti v njihovi obstoječi bazi strank.
Spomnimo, pred kratkim smo poročali o ameriškem podjetju Expedia, ki se ukvarja s spletnimi potovalnimi nakupi za končne kupce in manjša poslovna potovanja, kjer so opazili, da so za njihovo rast ključni programi zvestobe. Več o tem preberite TU.