Blagovne znamke ustvarjajo izvirne pesmi za TikTok
Ali smo priča vzponu novega marketinškega trenda? McDonald's, Pizza Hut in Trident so vodilne blagovne znamke, ki soustvarjajo novo marketinško kulturo na najhitreje rastočem družbenem omrežju TikTok.
Kaja Kovič
Izbor glasbene podlage je pogosto ključni del marketinških akcij, včasih pa se celo zgodi, da podjetja k sodelovanju povabijo izvajalce, da posebej zanje ustvarijo izvirne pesmi. Medtem ko gre običajno za pesem, ki jo podjetja uporabijo za oglase na televiziji ali pretočnih platformah, se vzporedno odvija nov trend. To je ustvarjanje kratkih zvočnih posnetkov posebej za TikTok, priljubljeno aplikacijo, ki temelji na zvočni izkušnji.
Veliki igralci na TikToku so to idejo že implementirali v svoje marketinške strategije. Na TikToku ima glasba zelo velik pomen in pesem hitro postane viralna, kar podjetju prinese še več pozornosti in slave. McDonald's se je avgusta združil z raperjem in producentom TisaKoreanom, s katerim so posneli 30-sekundno pesem. Za njim ne zaostaja Pizza Hut, ki je z glasbenim ustvarjalcem s skoraj 7 milijoni sledilcev na TikToku, Jonom Mossom, ustvaril tematsko rapersko pesem za njegovo najljubšo pico, medtem ko je blagovna znamka žvečilk Trident v sodelovanju z vzhajajočo zvezdo Chlöe Bailey predstavila pesem, pri kateri so zvok tolkal zamenjali za zvok žvečenja žvečilnega gumija.