mm
Aktualno

Bled postaja globalna znamka za športne navdušence

Bled kmalu ne bo več zgolj destinacija za ljubitelje narave in pohodnike; po spektaklu z Luko Dončićem in znamko Jordan bo namreč postal globalna znamka za vse košarkarske entuziaste.

Bled bo v soboto, 16. septembra 2023, gostil celodnevni košarkarski dogodek, ki bo po besedah organizatorjev obnorel svet. Poleg tega, da bo mednarodni Grosbasketov turnir v košarki 3x3 potekal na plavajočem igrišču sredi jezera, bo dogodek spektakularno ovekovečilo tudi sodelovanje Luke Dončića in legendarne znamke Jordan, saj bo košarkarska superga LUKA 2 LAKE BLED ime slovenskega jezera ponesla v svet.

Športna znamka Jordan predstavlja Slovenijo

Nikejeva znamka Jordan se je skozi leta pozicionirala kot del kolektivnega spomina vseh košarkarskih navdušencev in mojstrov. Superge Air Jordan še danes veljajo za sanje vsakega otroka in odraslega. Nova generacija košarkarskih copat Luke Dončića z imenom LUKA 2 LAKE BLED globalni javnosti predstavlja dom enega od najboljših košarkarjev na svetu. Luka se s supergami državi ni poklonil le s svojim imenom, temveč tudi z izbranimi barvami. Obutev je narejena iz najmanj 20 odstotkov recikliranega materiala in še bolj poudarja trajnostne zaveze Slovenije.

Edinstvena priložnost za mednarodno promocijo

Bled tako ne bo več zgolj destinacija za ljubitelje narave, saj postaja globalna znamka tudi za vse ljubitelje košarke. Pri Slovenski turistični organizaciji (STO), ki je z znamko I feel Slovenia eden ključnih partnerjev omenjenega dogodka, so prepričani, da je to edinstvena priložnost za mednarodno promocijo Slovenije. Ne nazadnje so Dončićevi uspehi čez lužo že močno prispevali k izjemnemu povpraševanju turistov po obisku Slovenije.

 

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji