bmw
Aktualno

BMW opominja, da je oglaševanje visoka umetnost

Novi oglas podjetja BMW gledalce pusti brez besed in jih spomni, kako veliko umetniško delo je lahko oglas. V oglasu za novi model BMW i7 se zgodovinski umetniški žanri mešajo z resničnim življenjem.

Podjetju BMW so pri akciji »Forvardizem« (»Forwardism«) pomagali agencija Jung Von Matt, studio Akkurat in produkcijska hiša Psyop ter s skupnimi močmi ustvarili vizualno osupljiv oglas za BMW-jev novi model i7.

bmw

V filmu prikažejo različna zgodovinska obdobja oblikovanja, ki služijo kot oda nenehno razvijajočemu se slogu avtomobilov BMW in poudarjajo njihovo iskanje odličnosti v oblikovanju, tehnologiji in razkošju.

Direktor produkcijske hiše Psyop Shane Griffin pojasni: »Manierizem, impresionizem, nadrealizem ... Vsi poznamo te umetniške žanre in zgodovinska dela, ki jih opredeljujejo. Kaj pa bi lahko opredelilo t. i. forvardizem? V oglasu smo želeli prikazati spreminjanje vsega, kar poznamo in za kar smo mislili včasih, da ni mogoče, ampak v resnici je in zdaj imamo te inovacije pred našimi očmi. Model i7 krasijo veličastno oblikovanje, vrhunski inženiring in fina izdelava, zato mu pravimo paradni konj forvardizma.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji