BMW opominja, da je oglaševanje visoka umetnost
Novi oglas podjetja BMW gledalce pusti brez besed in jih spomni, kako veliko umetniško delo je lahko oglas. V oglasu za novi model BMW i7 se zgodovinski umetniški žanri mešajo z resničnim življenjem.
Kaja Kovič
Podjetju BMW so pri akciji »Forvardizem« (»Forwardism«) pomagali agencija Jung Von Matt, studio Akkurat in produkcijska hiša Psyop ter s skupnimi močmi ustvarili vizualno osupljiv oglas za BMW-jev novi model i7.
V filmu prikažejo različna zgodovinska obdobja oblikovanja, ki služijo kot oda nenehno razvijajočemu se slogu avtomobilov BMW in poudarjajo njihovo iskanje odličnosti v oblikovanju, tehnologiji in razkošju.
Direktor produkcijske hiše Psyop Shane Griffin pojasni: »Manierizem, impresionizem, nadrealizem ... Vsi poznamo te umetniške žanre in zgodovinska dela, ki jih opredeljujejo. Kaj pa bi lahko opredelilo t. i. forvardizem? V oglasu smo želeli prikazati spreminjanje vsega, kar poznamo in za kar smo mislili včasih, da ni mogoče, ampak v resnici je in zdaj imamo te inovacije pred našimi očmi. Model i7 krasijo veličastno oblikovanje, vrhunski inženiring in fina izdelava, zato mu pravimo paradni konj forvardizma.«