Bodo slovenski oglaševalci zaradi gospodarskega ohlajanja zategovali pasove?
Na vprašanje, ali nameravajo v luči negotovih gospodarskih razmer prilagajati svoje oglaševalske proračune, sta za MM odgovorila še dva velika oglaševalca, Atlantic Grupa in Generali zavarovalnica.
Kaja Kovič
Oglaševanje kot del komunikacije s potrošniki
V Atlantic Grupi oglaševalskih proračunov svojih blagovnih znamk ne bodo zniževali. »Oglaševanje razumemo kot vlaganje v komunikacijo s potrošniki, ki je nadvse pomembna pri graditvi močnih in zaupanja vrednih blagovnih znamk. Znamke, kot so Cockta, Cedevita, Barcaffè, Donat in Argeta, nosijo emocijo, povezanost, zanesljivost in zaupanje, pa tudi odgovornost – tako na ravni izdelka kot družbe in okolja. Močnim blagovnim znamkam ljudje namreč zaupajo in verjamejo.« Pri tem so dodali, da je oglaševanje izjemno pomembno tudi takrat, kadar želijo javnost seznaniti s številnimi inovacijami, ki včasih sodijo kar med prebojne.
Sredstva razporejajo preudarno in v skladu s strategijo
Pri Generali zavarovalnici pravijo, da je veliko dogodkov, ki smo jim bili priča v letošnjem letu, vplivalo ne le na življenja ljudi, temveč tudi na podjetja, pri čemer se zavarovalnice soočajo še s posledicami ekstremnih vremenskih dogodkov z veliko škodno razsežnostjo. »Vse to je zahtevalo naš odziv. Takšen ekstremen dogodek, kot so bile poplave, je zahteval prilagoditve v prioritetah in aktivnostih. V ospredje smo postavili komuniciranje s strankami, povezano predvsem z obveščanjem o ravnanju v danih razmerah, kako prijaviti škodo, na kaj posebej paziti, da škoda ne bo še večja, kam se obrniti po informacije ... Vse to je bilo potrebno vzpostaviti praktično čez noč, na vseh kanalih, tudi direktno, v živo 1:1 in v ta namen smo morali prerazporejati tudi sredstva.«
Za leto 2024 napovedujejo, predvsem na račun preteklih dogodkov in ekonomskih napovedi, da bodo (tako kot do zdaj) sredstva razporejali preudarno in racionalno: »Pri porabi marketinških sredstev bomo zasledovali obstoječo strategijo – v ospredje bomo postavljali tiste aktivnosti, ki nas utrjujejo v naši poziciji vseživljenjskega partnerja ter nas vodijo bliže našim obstoječim in potencialnim strankam.«