bjuti
Aktualno

Boj proti lepotnim idealom s prenovo pesmi Christine Aguilera »Beautiful«

Ob 20. obletnici pesmi Christine Aguilera »Beautiful« se je produkcijska hiša Smuggler, ki je  nagrajena tudi s kanskimi levi, lotila raziskovanja obsedenosti z lepotnimi ideali, ki jih mladi zasledujejo zaradi fenomena vplivnostnega marketinga.

Najnovejši glasbeni videospot večkrat nagrajene režiserke Fione Jane Burgess je namenjen praznovanju 20. obletnice pesmi in albuma »Beautiful« Christine Aguilere. V novem videospotu se je osredotočila na ideale podobe telesa v novem desetletju.

V posnetku so se poglobili v to, kar pesti današnjo mladino, in se osredotočali na temo različnosti teles skozi oči plastične kirurgije, tablet in ličil. Rezultat je intimen, a družbeno naravnan komentar o izkrivljenih lepotnih idealih, ki se širijo preko in zaradi družbenih medijev. Ti predstavljajo nevidne grožnje in vplivajo na vedno večjo obsedenost mladih s kulturo vplivnežev. Ko pogledamo na lepotne ideale z njihove perspektive, vidimo, kako srhljivo je trenutno stanje med mladimi.

Srhljivi občutki ob gledanju surovega videospota

Videoposnetek se začne s serijo otrok, ki prazno strmijo v svoje telefone, oči pa jim osvetljujejo zasloni telefonov. Mlada dekleta v ogledalu strmijo vase, na obrazu pa imajo narisane črte, kjer bi jih morali plastični kirurgi zarezati ob operaciji. Eden od prizorov osvetli tudi notranje boje dečkov brez (pre)velike mišične mase in njihove črnoglede misli o samomoru. Skozi osupljivo pripovedovanje zgodbe gledalci občutijo negotovost vsakega lika, medtem ko se jim kamera približuje z različnih perspektiv. Pletenje surovih posnetkov se konča z zelo barvno razgibanim posnetkom otrok, ki skačejo in plezajo po drevesih. Ta služi kot opomin, ki bi ga morali vcepiti vsakemu otroku: »V redu je biti samo otrok.«

Ne gre za surovost, ampak neposreden opomin

Režiserka Fiona Jane Burgess o projektu pove: »Ta film je ljubezensko pismo mladim v letu 2022. Je potrditev dejstva, da so družbeni mediji popolnoma spremenili odnos do naših teles in posledično spremenili tudi naše duševno zdravje. Mladi se nenehno hranijo s podobami nerealnih lepotnih standardov in glede na to, da po spletu kroži več podob in vplivnežev kot kdaj koli prej, je praktično nemogoče nadzorovati, katere informacije mladi uživajo.«

Raziskave: Realnost je nadvse žalostna

Iz urgentnih ambulant poročajo, da se je od leta 2009 število prijavljenih samopoškodb med najstniki v ZDA povečalo za 50 odstotkov. Glede na članek, objavljen v British Journal of Health Psychology, pa je več kot polovica deklic in tretjina fantov, starih od šest do osem let (!), nezadovoljnih s svojo telesno težo. Poleg tega pa se več kot 80 odstotkov 10-letnikov boji, da bodo postali debeli.

Videospot si lahko ogledate tu:

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji