mm
Aktualno

Bold: Spletno vozlišče za globalne agencijske strokovnjake

Spletno mesto in skupnost Bold je novo vozlišče lastnikov in strokovnjakov iz različnih agencij vseh vrst in velikosti, ki ga je vzpostavilo hrvaško tehnološko podjetje Productive.

»V Producitve se vsakodnevno ukvarjamo z načinom dela agencijskih strokovnjakov in kako se soočajo z izzivi na vseh ravneh. Opazili smo, da ima večina dejansko zelo podobne težave in izzive v službi. Za ustanovitev brezplačne spletne skupnosti Bold smo se odločili, ker želimo zbrati in povezati ljudi z vsega sveta, ki si lahko pomagajo z znanjem in izkušnjami,« je povedal Stjepan Šandor, specialist za produktni marketing v podjetju Productive.

Bold je zamišljen kot prostor, kjer se bodo izmenjevali nasveti in ideje o vsem, kar sestavlja življenje agencijskih strokovnjakov v praksi in vsakdanu, ne glede na to, v kateri panogi delajo, in, ali gre za agencijo za odnose z javnostmi, kreativno, digitalno, tehnološko agencijo, ali pa organizacijo dogodkov. V vseh teh organizacijah so namreč izzivi pogosto zelo podobni - rast, produktivnost in učinkovitost, dobičkonosnost, kadri, nove tehnologije in trendi...

​ »V praksi je Bold spletna skupnost, kjer boste lahko brezplačno izmenjevali ideje, nasvete in izzive s kolegi iz svetovnih agencij, delili materiale, spraševali o novih načinih poslovanja ... Komunikacija bo sprva potekala na določenih kanalih na Slacku, načrtovani pa so tudi spletni seminarji in druženje v živo,« je dodal Šandor, ki nadaljuje: »Ideja o takšni skupnosti je nastajala skoraj dve leti, za ime Bold pa smo se odločili, ker vemo, koliko poguma in odnosa potrebuješ za uspešno vodenje agencije in doseganje zastavljenih ciljev, predvsem pa za vodenje zaposlenih.«

Podjetje Productive načeloma razvija programsko opremo za agencije, ki jim omogoča spremljanje in konsolidacijo vseh poslovnih procesov. Njihovo rešitev uporablja več kot 1000 agencij po vsem svetu, največ iz ZDA, Velike Britanije in Nizozemske.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji