xms
Aktualno

Božični oglasi, četrtič: med avtomobili, igračami in plešočimi okraski

Božičnih oglasov zlepa ne zmanjka – nekateri nas nasmejijo, drugi ganejo, tretji pa preprosto spravijo v dobro voljo.

Toyotin oglas »Kot da nihče ne gleda« (»Like no one is watching«) so zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi, režiral pa jo je oskarjev nominiranec Ted Melfi. V njej spremljamo Claro, ki v prazničnem času nesebično pomaga vsem, na srečo pa drugi opazijo njeno dobroto in se ji zanjo tudi zahvalijo.

Si predstavljate, da bi za božič spoznali ljubezen svojega življenja in še zadeli na lotu? Tudi to se lahko zgodi v oglasu za britansko loterijo.

Ni božiča brez kančka čarovnije. V tem petminutnem oglasu za igričarsko blagovno znamko Wargaming sta jo pričarala superzvezdnika Arnold Schwarzenegger in Milla Jovovich.

Če boste med gledanjem tega oglasa za Toys'R'Us pomislili, da veste, kako se bo končal ..., glejte do konca. Presenečeni boste. Otroci pač obožujejo igrače.

Italijanska spletna trgovina Rinascente v svojem oglasu pravi, da moramo verjeti v čudeže.

Če gre verjeti oglasu švicarske spletne trgovine Manor, pri njih dobite tako vrhunska darila, da jih nikakor ne bo mogel nihče prekositi.

Prve prispevke o letošnjih božičnih oglasih najdete tukajtukaj in tukaj.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji