»Bralni občutek« čaka
Pri Amazon Books so z agencijo Droga5 London zasnovali svojo prvo globalno oglaševalsko akcijo, s katero želijo podžgati domišljijo bralcev.
Akcija »Tisti bralni občutek vas čaka« (»That Reading Feeling Awaits«) prikazuje pet različnih bralcev, ki so zatopljeni v svoje romane. Dogajanje iz knjige je prikazano v zanimivih animacijah, ki naj bi zajele vzdušje različnih knjig oz. žanrov. Oglaševalska akcija bo potekala vse do božiča, video oglas pa bodo podprli z oglaševanjem na družbenih omrežjih, spletu in zunanjih oglasih, pa tudi s posebno 3D-inštalacijo na newyorški postaji Penn. Zasnovali so tudi nalepke in čustvenčke, ki jih bodo lahko uporabili bralci, ki svojo ljubezen do branja delijo na družbenih omrežjih. Tam bodo vplivneži preko ključnika #BookTok spodbujali druge, naj objavijo svojo najljubšo knjigo, ki jo bodo okrasili z animiranimi nalepkami in jo na ta način »oživili«.