brewdog
Aktualno

BrewDog s kampanjo »Pivo za vaše vnuke« promovira trajnost

V času ekstremnih vremenskih pojavov in rekordno visokih temperatur je škotski prozivajalec craft piva BrewDog zagnal oglaševalsko akcijo, s katero želijo spodbujati trajnostni razvoj.

Soustanovitelj in direktor podjetja James Watt je v objavi na Linkedinu zapisal, da si želijo pri BrewDogu izboljšati svet in se zato borijo proti krčenju gozdov in podnebnim spremembam.

Watt je poudaril, da podnebne spremembe predstavljajo veliko grožnjo za človeštvo in da moramo zato takoj ukrepati. To pa lahko storimo tudi tako, da podpremo blagovno znamko piva BrewDog. Ta naj bi bila, kot trdi Watt, prva uradna znamka piva, ki vsako leto iz zraka odstrani več ogljikovega dioksida, kot ga proizvede. V Škotskem višavju je podjetje namreč kupilo več kot 3700 hektarjev zemlje in je trenutno sredi projekta, s katerim želi obnoviti tamkajšnje starodavne gozdove in zavarovati ter obnoviti šotišča, ki so izjemno pomembna za shranjevanje ogljikovega dioksida.

Oglas ponazarja otroško risbo goreče Zemlje, ob kateri je z barvico napisano »Spij ga zame«, poleg steklenica piva pa je slogan »Pivo za vaše vnuke« (»Beer for Your Grandchildren«). Kampanja je požela tudi nekaj kritik, med drugim se nekateri potrošniki sprašujejo, ali je etično, da so za promocijo piva uporabili otroško risbo.

Če vas zanima pogled Jamesa Watta, soustanovitelja BrewDoga, na podjetništvo, lahko še vedno naročite njegovo knjigo Startup d.o.o., manifest drznega podjetništva za 21. stoletje, ki smo jo izdali pri MM-u. Pišite nam na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji