BrewDog s kampanjo »Pivo za vaše vnuke« promovira trajnost
V času ekstremnih vremenskih pojavov in rekordno visokih temperatur je škotski prozivajalec craft piva BrewDog zagnal oglaševalsko akcijo, s katero želijo spodbujati trajnostni razvoj.
Soustanovitelj in direktor podjetja James Watt je v objavi na Linkedinu zapisal, da si želijo pri BrewDogu izboljšati svet in se zato borijo proti krčenju gozdov in podnebnim spremembam.
Watt je poudaril, da podnebne spremembe predstavljajo veliko grožnjo za človeštvo in da moramo zato takoj ukrepati. To pa lahko storimo tudi tako, da podpremo blagovno znamko piva BrewDog. Ta naj bi bila, kot trdi Watt, prva uradna znamka piva, ki vsako leto iz zraka odstrani več ogljikovega dioksida, kot ga proizvede. V Škotskem višavju je podjetje namreč kupilo več kot 3700 hektarjev zemlje in je trenutno sredi projekta, s katerim želi obnoviti tamkajšnje starodavne gozdove in zavarovati ter obnoviti šotišča, ki so izjemno pomembna za shranjevanje ogljikovega dioksida.
Oglas ponazarja otroško risbo goreče Zemlje, ob kateri je z barvico napisano »Spij ga zame«, poleg steklenica piva pa je slogan »Pivo za vaše vnuke« (»Beer for Your Grandchildren«). Kampanja je požela tudi nekaj kritik, med drugim se nekateri potrošniki sprašujejo, ali je etično, da so za promocijo piva uporabili otroško risbo.
Če vas zanima pogled Jamesa Watta, soustanovitelja BrewDoga, na podjetništvo, lahko še vedno naročite njegovo knjigo Startup d.o.o., manifest drznega podjetništva za 21. stoletje, ki smo jo izdali pri MM-u. Pišite nam na info@marketingmagazin.si.