Brezalkoholni Captain Morgan za vse, ki so naveličani začudenih pogledov
Blagovna znamka ruma Captain Morgan je v globalni oglaševalski akciji »Why You Whying« podprla vse ljudi, ki se ob izbiri brezalkoholne pijače spopadajo z negativnim družbenim pritiskom.
Kaja Kovič
Tisti, ki ne pijejo alkohola, se v družbi pogosto soočajo z vprašanjem, zakaj ne pijejo, zato je blagovna znamka ruma z novim izdelkom in novo oglaševalsko akcijo podprla tudi to ciljno skupino. V novi humoristični akciji nastopi ustvarjalec in vplivnež Nick Fraser, ki na hišni zabavi iz nerodne stiske reši gosta, ki si natoči brezalkoholni rum. Z akcijo želijo izzvati ljudi, naj prenehajo postavljati to vprašanje in v družbi normalizirajo izbiro brezalkoholne pijače. Samori Gambrah, globalna direktorica znamke Captain Morgan, je novi projekt in izdelek Captain Morgan Spiced Gold 0,0 % komentirala: »Za uvedbo prve brezalkoholne pijače pod znamko Captain Morgan smo želeli narediti nekaj zabavnega, zato da na sproščen način spodbudimo ljudi, naj se ustavijo in razmislijo, preden vprašajo, zakaj ne pijete. Upamo, da bo ta oglas ljudi v isti meri nasmejal in jim dal misliti.«
Kratek film bo predvajan kot televizijski oglas, na družbenih omrežjih, na spletu, prav tako pa so za družbena omrežja ustvarili gife in oznake.