bla
Aktualno

Bronasta nagrada ADCE za andGustav

Bronasto nagrado evropskega Kluba umetniških direktorjev (ADCE) je agencija andGustav s kreativnim direktorjem Dragom Mlakarjem na čelu prejela za projekt poklona zdravstvenim delavcem, in sicer v kategoriji izkušnja blagovne znamke.

Nogometaši NK Maribor so se na tekmi 7. junija 2020 – prvi po koncu epidemije – pomerili z NK Domžale in v Športnem parku Domžale presenetili ne le s svojo predstavo (po zaostanku so zmagali z 1:2), temveč tudi z barvo dresov. Ti so bili v namesto njihovi značilni vijolični barvi v svetlo modri. Ni šlo za zamenjavo klubske opreme ali celo novo kolekcijo, ampak gre za akcijo, s katero so se v sodelovanju z agencijama andGustav in Aritmija zdravstvenim delavcem simbolično zahvalili za njihovo delo in predanost v času epidemije koronavirusa.

Kot je za MM povedal Drago Mlakar (andGustav), ki je pri nagrajenem projektu sodeloval kot tekstopisec in kreativni direktor, je bilo v dolgih dneh »koronske« samoosamitve veliko časa tudi za razmišljanje in spremljanje novic. V eni od njih je zasledil, da medicinske sestre v New Yorku nosijo dežne plašče za enkratno uporabo, ker nimajo zaščitnih uniform. »Dežni plašč je bil vijolične barve in to me je spomnilo na NK Maribor. Poklical sem Gorana Radinovića iz Aritmije, ki že dolga leta sodeluje z NK Maribor. Povedal mi je, da klub razmišlja o tem, kako obeležiti svojo 1000. tekmo. Skupaj sva pripravila prezentacijo in naročnik je bil takoj za. Zelo za,« je povedal Mlakar.

Kot poudarja sogovornik, pa se akcija, načrtovana kot enkraten poklon in velik »hvala« zdravstvenim delavcem, ni zaključila s samo tekmo. Podpisane drese, ki so jih nogometaši nosili na nedeljski tekmi, bo v prihodnjih dneh mogoče kupiti na dobrodelni dražbi, ki bo potekala v sodelovanju z Radiom City. Celoten izkupiček bo namenjen UKC Maribor za nakup ustrezne zaščite opreme za zdravstvene delavce ob nadaljnjem spopadanju s koronavirusom.

 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji