brigometar
Aktualno

Bruketa & Žinić & Grey prejemnik nagrad MIXX Europe, ADC, Dieline in Graphis

Hrvaška agencija Bruketa & Žinić & Grey je v svojo zbirko nagrad dodala nekaj novih.

»Brigometer« za Croatia osiguranje je najboljši evropski digitalni zunanji oglas, projekt »DNNA za Donno Vekić« je drugi na svetu med luksuzno embalažo, iz New Yorka pa so prejeli priznanje za inovativnost v vizualni identiteti laboratorija robotov CRTA in za oblikovanje embalaže za ribe Cromaris skin.

»Brigometer«, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Go2Digital, so na podelitvi nagrad MIXX Europe, ki jih podeljuje IAB Europe, razglasili za najboljši evropski projekt digitalnega zunanjega oglaševanja. Interaktivni oglas, ki uporablja umetno inteligenco za merjenje skrbi mimoidočih, je poleg zlate nagrade v kategoriji digitalno zunanje oglaševanje prejel tudi srebro v kategoriji navidezne in razširjene resničnosti.

Na največjem rekmovanju oblikovanje embalaže na svetu Dieline so se uvrstili na drugo mesto v kategoriji luksuznih izdelkov. Takoj za skupnim projektom penine Dom Pérignon in Lady Gaga so se namreč uvrstile dišave za dom oz. dišeče sveče, ki so jih zasnovali za teniško igralko Donno Vekić.

dnna

Na mednarodnem tekmovanju v oglaševanju in oblikovanju Art Directors Club New York (ADC Awards) so z nagrado za inovacije prepoznali vizualno identiteto Regionalnega centra odličnosti CRTA za robotske tehnologije, dizajn Cromarisove inovativne embalaže pa je prejel srebro na mednarodnem natečaju Graphis Packaging. S tem se je Cromaris znašel v družbi uspešnih svetovnih blagovnih znamk, kot so PepsiCo, Moët Hennessy, Xbox in Mars Wrigley. Nagrajena rešitev omogoča kupcem, da se na prodajnem mestu prepričajo o svežini, kakovosti in izvoru izdelkov Cromaris. Kakovostne bele ribe v embalaži ohranjajo svežino in barvo, na embalaži pa je tudi QR-koda, ki omogoča virtualni sprehod po ribogojnici, tako da se lahko potrošniki sami prepričajo, pod kakšnimi pogoji je bila riba gojena.

cromaris

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji