brigometar
Aktualno

Bruketa & Žinić & Grey prejemnik nagrad MIXX Europe, ADC, Dieline in Graphis

Hrvaška agencija Bruketa & Žinić & Grey je v svojo zbirko nagrad dodala nekaj novih.

»Brigometer« za Croatia osiguranje je najboljši evropski digitalni zunanji oglas, projekt »DNNA za Donno Vekić« je drugi na svetu med luksuzno embalažo, iz New Yorka pa so prejeli priznanje za inovativnost v vizualni identiteti laboratorija robotov CRTA in za oblikovanje embalaže za ribe Cromaris skin.

»Brigometer«, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Go2Digital, so na podelitvi nagrad MIXX Europe, ki jih podeljuje IAB Europe, razglasili za najboljši evropski projekt digitalnega zunanjega oglaševanja. Interaktivni oglas, ki uporablja umetno inteligenco za merjenje skrbi mimoidočih, je poleg zlate nagrade v kategoriji digitalno zunanje oglaševanje prejel tudi srebro v kategoriji navidezne in razširjene resničnosti.

Na največjem rekmovanju oblikovanje embalaže na svetu Dieline so se uvrstili na drugo mesto v kategoriji luksuznih izdelkov. Takoj za skupnim projektom penine Dom Pérignon in Lady Gaga so se namreč uvrstile dišave za dom oz. dišeče sveče, ki so jih zasnovali za teniško igralko Donno Vekić.

dnna

Na mednarodnem tekmovanju v oglaševanju in oblikovanju Art Directors Club New York (ADC Awards) so z nagrado za inovacije prepoznali vizualno identiteto Regionalnega centra odličnosti CRTA za robotske tehnologije, dizajn Cromarisove inovativne embalaže pa je prejel srebro na mednarodnem natečaju Graphis Packaging. S tem se je Cromaris znašel v družbi uspešnih svetovnih blagovnih znamk, kot so PepsiCo, Moët Hennessy, Xbox in Mars Wrigley. Nagrajena rešitev omogoča kupcem, da se na prodajnem mestu prepričajo o svežini, kakovosti in izvoru izdelkov Cromaris. Kakovostne bele ribe v embalaži ohranjajo svežino in barvo, na embalaži pa je tudi QR-koda, ki omogoča virtualni sprehod po ribogojnici, tako da se lahko potrošniki sami prepričajo, pod kakšnimi pogoji je bila riba gojena.

cromaris

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji