bla
Aktualno

Burger King pojasnjuje ozadje odločitev nogometnih sodnikov

Če se vam kdaj zdijo odločitve na podlagi tehnologije VAR zmedene, sodniki morda ravno naročajo ali jedo kosilo.

Tehnologija VAR (ang. video assistant referee oziroma pomočnik sodnika, ki pregleduje videoposnetke spornih odločitev) že od svoje ideje deli nogometno javnost, ob vpeljavi pa se javnost ni pomirila. Pri Burger Kingu so se tako v sodelovanju s francosko oglaševalsko agencijo Buzzman predstavili kot »neuradni partnerji VAR-a«. In v seriji oglasov imamo kaj videti. Sodniki za zasloni podajajo čudna mnenja, ker ravno naročajo kosilo. Pri drugem govorijo nerazločno, ker ravno jedo. Tretjič so posnetki ne upočasnjeni, ampak pospešeni, ker ravno čistijo za seboj. V četrtem oglasu jih sploh ni, ker so ravno dobili dostavo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji