adc
Aktualno

Cannes Lions 2022: »Untouched by Light« v finalu!

Radgonske gorice in agencija Bruketa&Žinić&Grey sta se s projektom »Untouched by Light« uvrstila v ožji izbor v kategoriji kreativnega medorganizacijskega trženja (Creative B2B). na letošnjih kanskih levih.

»Untouched by Light« je v lanskem letu prejela že kopico nagrad, zaradi česar se je uvrstila na odlično drugo mesto med regijskimi agencijami po B-reportu, ki ga pripravljamo na MM-u. »Po dveh letih odmora zaradi pandemije koronavirusa se je spomladi v londonskem hotelu Savoy odvil mednarodni sejem penin Glass of Bubbly, kjer bi moral biti »Untouched by Light« prvotno predstavljen (predstavili so ga oktobra 2020, op. p.). Tako je v kleti hotela nastal darkroom, kjer so lahko distributerji in novinarji okušali penino v popolnoma mračni izkušnji,« so pojasnili v agenciji.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji