n
Aktualno

Cannes Lions 2023: Prvi britanski film o rolanju

Na Kanskih levih smo spoznali filmsko ustvarjalko, ki je lansko leto prišla v ožji izbor za najboljšo filmsko producentko na Creative Industry Awards, letos pa se je lotila zanimivega novega izziva.

Zarine Murray, filmska ustvarjalka in pisateljica iz Londona, je napisala in producirala več kot osemnajst scenarijev za kratke filme, njen novi film »Back and Forth«, ki bo na ogled oktobra, pa je prvi film o rolanju na Otoku.

Športno-ljubezenski film »Back and Forth« govori o mladi dami po imenu Jade, ki živi z mamo, bratom, sestro in hčerko. Njena mati Mia je v preteklosti utrpela prometno nesrečo, zaradi katere je ostala paralizirana, oče pa je umrl zaradi zgodnje demence. Obe tragediji sta negativno vplivali na Jane, ki se odloči, da se ne bo predala, a edini način, da občuti svobodo, je rolanje. Ta šport jo popelje v vzporeden svet, v katerem skrb in žalost ne obstajata več. Na svoji karierni poti sreča Piera, profesionalnega rolarja, ki ji pomaga in kljub njeni nezainteresiransoti ne preneha verjeti vanjo in v njuno ljubezensko zgodbo.

Zarine Murray je za MM povedala, da je zelo navdušena, da ji je uspelo ustvariti film, ki je srce parajoč, po drugi strani pa predstavlja navdih za vse, ki so obtičali v trenutku. Dodala je, da njen navdih za delo predstavlja njen sin, ki trpi za anemijo srpastih celic in redko možgansko motnjo. V Cannes je prišla predvsem zaradi iskanja novih poslovnih partnerjev, kar ji je tudi uspelo, saj je že v pogovorih za sodelovanje s Spotifyjem, eno od najbolj priljubljenih pretočnih platoform za glasbo in podkaste.

a

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji