adidas
Aktualno

Cannes Lions: Adidasu velika nagrada za zunanje oglaševanje

Adidasova inovativna aktivacija na prostem, ki so jo ustvarili skupaj z dubajsko agencijo Havas East,spodbuja ženske k plavanju in nošenju kopalk. Namesto oglasnega panoja so sredi plaže postavili steklen bazen.Gre torej za prvi oglas, v katerem se plava.

Žirija je prvi dan mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions podelila nagrade v kategorijah farmacija, zdravje in dobro počutje, radio in avdio, tiskani oglasi in založništvo ter zunanje oglaševanje. Pri slednji je veliko nagrado dobil Adidas, ki je uporabil aktivacijo na prostem, da bi spodbudil ženske iz vseh okolij k plavanju. Cilj Adidasove aktivacije »Tekoči veleplakat« (»Liquid Billboard«) je narediti plavanje bolj vključujoče, saj se po njihovih raziskavah tretjina žensk ne počuti udobno plavati oziroma nositi kopalke na javnih mestih.

Čeprav je oglas videti kot običajen pano, pa je namesto njega na plaži stal velik steklen bazen, v katerega so se ženske iz različnih okolij in različnih oblik lahko potopile, zaplavale in mimoidočim pokazale, da nošnja kopalk in plavanje nista prav nič sramotnega, tudi če ženska nima športne ali manekenske postave.

»Adidas je nazaj v igri. Blagovna znamka je predolgo časa stagnirala, medtem ko se je njen glavni konkurent Nike vzpenjal,« je povedal Eugene Cheong, glavni kreativni direktor DDB Asia in predsednik žirije Kanskih levov za zunanje oglaševanje. »To je oglas, zaradi katerega se ustavite in čudite; klasičen zaviralec prometa, a v varnem okolju na plaži,« je na podelitvi nagrad dejal v smehu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji