adidas
Aktualno

Cannes Lions: Adidasu velika nagrada za zunanje oglaševanje

Adidasova inovativna aktivacija na prostem, ki so jo ustvarili skupaj z dubajsko agencijo Havas East,spodbuja ženske k plavanju in nošenju kopalk. Namesto oglasnega panoja so sredi plaže postavili steklen bazen.Gre torej za prvi oglas, v katerem se plava.

Žirija je prvi dan mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions podelila nagrade v kategorijah farmacija, zdravje in dobro počutje, radio in avdio, tiskani oglasi in založništvo ter zunanje oglaševanje. Pri slednji je veliko nagrado dobil Adidas, ki je uporabil aktivacijo na prostem, da bi spodbudil ženske iz vseh okolij k plavanju. Cilj Adidasove aktivacije »Tekoči veleplakat« (»Liquid Billboard«) je narediti plavanje bolj vključujoče, saj se po njihovih raziskavah tretjina žensk ne počuti udobno plavati oziroma nositi kopalke na javnih mestih.

Čeprav je oglas videti kot običajen pano, pa je namesto njega na plaži stal velik steklen bazen, v katerega so se ženske iz različnih okolij in različnih oblik lahko potopile, zaplavale in mimoidočim pokazale, da nošnja kopalk in plavanje nista prav nič sramotnega, tudi če ženska nima športne ali manekenske postave.

»Adidas je nazaj v igri. Blagovna znamka je predolgo časa stagnirala, medtem ko se je njen glavni konkurent Nike vzpenjal,« je povedal Eugene Cheong, glavni kreativni direktor DDB Asia in predsednik žirije Kanskih levov za zunanje oglaševanje. »To je oglas, zaradi katerega se ustavite in čudite; klasičen zaviralec prometa, a v varnem okolju na plaži,« je na podelitvi nagrad dejal v smehu.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji