ryan
Aktualno

Cannes Lions: Bitka za talente je globalna

Na glavni oder mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions je danes prvi stopil Ryan Roslansky, direktor LinkedIna, ki je delil spoznanja o nadarjenih posameznikih v oglaševalski industriji. Res je, močno jih primanjkuje – in to povsod po svetu.

»Zavedam se, kako močno si prizadevate pridobiti na svojo stran nadarjene posameznike, talente, ki vam bodo pomagali obstati na čedalje bolj konkurenčnem trgu v prihodnosti,« je Ryan Roslansky uvodoma nagovoril udeležence. V nadaljevanju je podal ugotovitve analize obsežne podatkovne zbirke, s katero razpolaga LinkedIn. »Ko je covid-19 udaril z vso močjo, ljudje niso menjali služb, ko pa se je njegov vpliv začel zmanjševati, so začeli množično zapuščati svoja delovna mesta. To v največji meri velja za generacijo Z, od katere je odvisna prihodnost oglaševalske industrije. Gre za premik talentov, kot ga še nismo doživeli,« opaža Roslansky. Po njegovih besedah je generacija Z prepričana, da ni nič narobe s tem, če nenehno menjajo službe, ki jih ne navdihujejo.

Tehnične veščine pomembnejše od kreativnih

Zanimiv je tudi podatek o tem, kako se spreminja razmerje med veščinami, potrebnimi za delo v oglaševalski industriji. Delež tehničnih veščin v oglaševalski industriji se je v zadnjih dveh letih povečal za 47 odstotkov, med udeleženci festivala Cannes Lions celo za 67 odstotkov, medtem ko je delež kreativnih veščin, kot so umetniška direkcija, znamčenje, oblikovanje in kreativna strategija, upadel za 17 odstotkov, med udeleženci Cannes Lions pa za 32 odstotkov. »Gre za pomemben premik v oglaševalski industriji, ki pa ni nič neobičajnega, saj podobno velja tudi za druge panoge. Tehnične veščine povsod postajajo vse pomembnejše. Bitka za talente je globalna, vsi so na lovu za istimi kadri,« pravi Roslansky. Kot še navaja, več ljudi zapušča oglaševalsko industrijo, kot se jih zaposli v njej. Ta je namreč v zadnjih letih izgubila za 5,5 odstotka več ljudi, kot jih je pridobila.

V tehnološkem svetu je treba poiskati kreativnost

Kljub temu ostaja optimističen glede njene prihodnosti. »Pomembno je, da držite svoje obljube in da porajajoči se tehnologiji pomagate poiskati njeno kreativnost. Prepričan sem, da bo v naslednjih letih prišlo do kreativizacije tehnologije, kar bo pripomoglo k temu, da bodo ljudje živeli bolj izpolnjeno in jim bodo njihova delovna mesta v oglaševalski industriji v navdih,« je preroško sklenil.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji