z
Aktualno

Cannes Lions: CeRave s prvo kampanjo do velike nagrade

Letošnjo veliko nagrado v kategoriji vplivnostnega marketinga sta prejela blagovni znamka za nego kože CeraVe in agencija Ogilvy PR iz New Yorka za projekt, s katerim so se predstavili na Super Bowlu.

Letošnjo glavno nagrado v kategoriji vplivnostnega marketinga je za svojo prvo kampanjo na družbenih omrežjih prejela blagovna znamka izdelkov za nego kože CeraVe. Kampanjo, ki jo je zasnovala komunikacijska agencija Ogilvy PR iz New Yorka, je na šaljiv način obravnavala podobnost med besedo cera in njeno blagovno znamko, da bi sporočila, da izdelki vsebujejo ceramide in da so jih razvili dermatologi – ne pa igralec Michael Cera.

Kampanja se je začela nekaj tednov pred Super Bowlom s serijo aktivnosti igralca, ki je spodbujal špekulacije o njegovi povezavi z blagovno znamko, vrhunec pa je dosegla v šaljivem kratkem filmu za finale v ameriškem nogometu Super Bowl, ki je dosegel kar 32 milijard prikazov in 25-odstotno povečanje prodaje.

»Družabno je vse in vse je družabno,« je dejala Amy Ferguson, predsednica žirije kategorije vplivnostnega marketinga in glavna kreativna direktorica v agenciji Special US. Žirija je odločala med 1.800 prispevki, da je prišla do zmagovalca, zato je bilo njihovo delo precej naporno: »Všeč nam je bilo, da je kampanja prikazala, kako lahko na zanimiv način zabrišemo meje med oglaševanjem in resničnim svetom. Predstavlja tudi simbol tega, kako lahko blagovne znamke pogumno tvegajo in s pravim sporočilom na svojo stran pridobijo ljudi, kulturo, poslovne rezultate in ne nazadnje tudi žirijo Kanskih levov.«

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji