z
Aktualno

Cannes Lions: CeRave s prvo kampanjo do velike nagrade

Letošnjo veliko nagrado v kategoriji vplivnostnega marketinga sta prejela blagovni znamka za nego kože CeraVe in agencija Ogilvy PR iz New Yorka za projekt, s katerim so se predstavili na Super Bowlu.

Letošnjo glavno nagrado v kategoriji vplivnostnega marketinga je za svojo prvo kampanjo na družbenih omrežjih prejela blagovna znamka izdelkov za nego kože CeraVe. Kampanjo, ki jo je zasnovala komunikacijska agencija Ogilvy PR iz New Yorka, je na šaljiv način obravnavala podobnost med besedo cera in njeno blagovno znamko, da bi sporočila, da izdelki vsebujejo ceramide in da so jih razvili dermatologi – ne pa igralec Michael Cera.

Kampanja se je začela nekaj tednov pred Super Bowlom s serijo aktivnosti igralca, ki je spodbujal špekulacije o njegovi povezavi z blagovno znamko, vrhunec pa je dosegla v šaljivem kratkem filmu za finale v ameriškem nogometu Super Bowl, ki je dosegel kar 32 milijard prikazov in 25-odstotno povečanje prodaje.

»Družabno je vse in vse je družabno,« je dejala Amy Ferguson, predsednica žirije kategorije vplivnostnega marketinga in glavna kreativna direktorica v agenciji Special US. Žirija je odločala med 1.800 prispevki, da je prišla do zmagovalca, zato je bilo njihovo delo precej naporno: »Všeč nam je bilo, da je kampanja prikazala, kako lahko na zanimiv način zabrišemo meje med oglaševanjem in resničnim svetom. Predstavlja tudi simbol tega, kako lahko blagovne znamke pogumno tvegajo in s pravim sporočilom na svojo stran pridobijo ljudi, kulturo, poslovne rezultate in ne nazadnje tudi žirijo Kanskih levov.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji