z
Aktualno

Cannes Lions: CeRave s prvo kampanjo do velike nagrade

Letošnjo veliko nagrado v kategoriji vplivnostnega marketinga sta prejela blagovni znamka za nego kože CeraVe in agencija Ogilvy PR iz New Yorka za projekt, s katerim so se predstavili na Super Bowlu.

Letošnjo glavno nagrado v kategoriji vplivnostnega marketinga je za svojo prvo kampanjo na družbenih omrežjih prejela blagovna znamka izdelkov za nego kože CeraVe. Kampanjo, ki jo je zasnovala komunikacijska agencija Ogilvy PR iz New Yorka, je na šaljiv način obravnavala podobnost med besedo cera in njeno blagovno znamko, da bi sporočila, da izdelki vsebujejo ceramide in da so jih razvili dermatologi – ne pa igralec Michael Cera.

Kampanja se je začela nekaj tednov pred Super Bowlom s serijo aktivnosti igralca, ki je spodbujal špekulacije o njegovi povezavi z blagovno znamko, vrhunec pa je dosegla v šaljivem kratkem filmu za finale v ameriškem nogometu Super Bowl, ki je dosegel kar 32 milijard prikazov in 25-odstotno povečanje prodaje.

»Družabno je vse in vse je družabno,« je dejala Amy Ferguson, predsednica žirije kategorije vplivnostnega marketinga in glavna kreativna direktorica v agenciji Special US. Žirija je odločala med 1.800 prispevki, da je prišla do zmagovalca, zato je bilo njihovo delo precej naporno: »Všeč nam je bilo, da je kampanja prikazala, kako lahko na zanimiv način zabrišemo meje med oglaševanjem in resničnim svetom. Predstavlja tudi simbol tega, kako lahko blagovne znamke pogumno tvegajo in s pravim sporočilom na svojo stran pridobijo ljudi, kulturo, poslovne rezultate in ne nazadnje tudi žirijo Kanskih levov.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji