cannes
Aktualno

Cannes Lions: Druga velika nagrada za »Upanje za koralni greben«

Znamka Sheba in agencija AMV BBDO London sta na Kanskih levih slavili drugo veliko zmago, na začetku tedna v kategoriji obrtna odličnost, ob koncu tedna pa v kategoriji mediji.

Blagovna znamka Sheba, katere osnovni posel je prodaja mačje hrane, in agencija AMV BBDO London sta skupaj ustvarili koralni greben, viden na satelitih Google Earth.

Obnova grebenov se je že začela, zasnovani pa so tako, da se s ptičje perspektive prebere napis »upanje«, ki naj bi še v večji meri spodbujal ozaveščenost o akciji. Beseda »upanje« je napisana z jeklenimi črkami, visokimi 46 metrov, na katere je bilo pritrjenih 12.600 drobcev koral, da bi spodbudili njihovo ponovno rast. Od postavitve leta 2018 se je povečalo število rib, morskih psov in želv, ki se vračajo na območje.

Po mnenju žirije so skupaj ustvarili medij, ki je viden iz vesolja. »Napis 'Upanje' predstavlja prvi primer medija na prostem, ki je viden iz vesolja, poleg tega pa predstavlja živ medij, saj ga ustvarjajo živi organizmi, korale. Ideja je povezana z vrednotami, ki jih moramo vsi negovati, ima pa tudi močno poslovno stran,« je dejal predsednik žirije Daryl Lee, globalni izvršni direktor IPG Mediabrands.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji