cannes
Aktualno

Cannes Lions: Druga velika nagrada za »Upanje za koralni greben«

Znamka Sheba in agencija AMV BBDO London sta na Kanskih levih slavili drugo veliko zmago, na začetku tedna v kategoriji obrtna odličnost, ob koncu tedna pa v kategoriji mediji.

Blagovna znamka Sheba, katere osnovni posel je prodaja mačje hrane, in agencija AMV BBDO London sta skupaj ustvarili koralni greben, viden na satelitih Google Earth.

Obnova grebenov se je že začela, zasnovani pa so tako, da se s ptičje perspektive prebere napis »upanje«, ki naj bi še v večji meri spodbujal ozaveščenost o akciji. Beseda »upanje« je napisana z jeklenimi črkami, visokimi 46 metrov, na katere je bilo pritrjenih 12.600 drobcev koral, da bi spodbudili njihovo ponovno rast. Od postavitve leta 2018 se je povečalo število rib, morskih psov in želv, ki se vračajo na območje.

Po mnenju žirije so skupaj ustvarili medij, ki je viden iz vesolja. »Napis 'Upanje' predstavlja prvi primer medija na prostem, ki je viden iz vesolja, poleg tega pa predstavlja živ medij, saj ga ustvarjajo živi organizmi, korale. Ideja je povezana z vrednotami, ki jih moramo vsi negovati, ima pa tudi močno poslovno stran,« je dejal predsednik žirije Daryl Lee, globalni izvršni direktor IPG Mediabrands.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji