Cannes Lions: Drugi lev za Hrvate
Studio Tumpić/Prenc je prejel bronastega leva za oblikovanje za projekt »Čas za tvoj čas«.
Kaja Kovič
Gre za projekt, ki poudarja pomen potrpežljivosti. V današnjem času, za katerega je značilen (pre)hiter tempo, projekt vabi ljudi, da se upočasnijo. Tako kot proces pridelave vina zahteva veliko truda, dela in časa tako tudi samo vino potrebuje čas, da popolnoma dozori. Ustvarjalci so želeli ljudem predati enako sporočilo za življenje.
»To je naš največji dosežek v karieri. Izjemno smo veseli, da smo dobili potrditev za dobro delo in prispevali k temu, da umestimo Hrvaško na zemljevid najbolj ustvarjalnih držav. Projekt 'Čas je za vaš čas' vabi potrošnike, da upočasnijo življenjski ritem in ga uskladijo s časom, ki je potreben za pridelavo vin, kot je teran barrique,« je pojasnil Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studia Tumpić/Prenc. Za projekt so že pred Kanskimi levi osvojili več nagrad na hrvaškem tekmovanju IdejaX, regionalnem tekmovanju BalCannes in drugih mednarodnih tekmovanjih.
Hrvati osvojili šest levov
Kar štiri hrvaške agencije, Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom in Bruketa&Žinić&Grey, so pred tem za svoje delo že prejele kanske leve.To dejstvo nakazuje, da je hrvaška oglaševalska industrija morda največja v regiji in da se njihov trg krepi in izboljšuje, menijo v Hrvaškem združenju oglaševalskih agencij (HURA). Napredek stroke se po njihovih navedbah odraža v povečanem številu tujih naročnikov, mednarodnih nagradah in članstvu v žirijah mednarodnih tekmovanj.