Cannes Lions: kreativni oglaševalec leta je AB InBev
Nagrado za kreativnega oglaševalca leta na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prejel belgijski pivovarski koncern AB InBev, ki ima v portfelju znamke Corona, Budweiser in Bavaria.
Znamke AB InBev so bile na zadnjih Kanskih levih nagrajene s 40 nagradami, od tega z dvema velikima nagradama in dvema titanskima levoma, nagradama za prispevek k spremembam v družbi. »Leto za letom je na Kanskih levih očitno, da blagovne znamke dosegajo rast poslovanja, ko 'odklenejo' svoje kreativne sposobnosti in potencial. AB InBev je dokaz, da kreativnost vodi do velikega uspeha. Njegova vera v moč kreativne kulture odseva v nagradah, s čimer ustvarja bleščeč zgled znamke, ki je vodilna v marketinški kreativnosti,« je povedal Simon Cook, direktor festivala Cannes Lions.
Ob tem ne moremo spregledati dejstva, da koronakriza pivovarjem ni prizanesla. Eno od zgodb smo predstavili v prispevku o znamki Corona Extra »Corona ostala brez krone zaradi korone«. AB InBev je sicer po letu 2015 prvi pivovar s tovrstnim nazivom, takrat je namreč nagrado prejel nizozemski rival Heineken. Družba je s tem tudi prekinila triletno prevlado tehnoloških podjetij. Lani je naziv kreativnega oglaševalca leta namreč prejel Microsoft, pred njim pa Apple, Google, Burger King in Samsung. Predstavniki AB InBev bodo nagrado prejeli na podelitvi, ki bo na Kanskih levih 24. junija 2022.