adc
Aktualno

Cannes Lions: Med prijavljenimi deli tudi »Untouched by Light«

Poročali smo že, da slovenske agencije letos niso prijavile nobenega dela na Kanske leve. Kljub temu pa lahko tudi Slovenci upamo na kakšno nagrado, saj je hrvaška agencija Bruketa & Žinić & Grey prijavila svoje delo za Radgonske gorice.

Hrvaške agencije so na Kanske leve podale skupaj 13 prijav, kar je največ med vsemi državami v regiji. Srbija in Makedonija sta prijavili po eno delo, Slovenija pa, kot rečeno, nobenega (še leta 2019 smo imeli tri prijave). Kot je za MM povedala Jelena Mihelčić, vodja odnosov z javnostmi v agenciji Bruketa & Žinić & Grey, se bodo za kanske leve tokrat potegovali s tremi deli. Prva je že omenjena kampanja »Untouched by Light«, ki so jo zasnovali za Radgonske gorice in je v lanskem letu prejela že kopico nagrad, zaradi česar se je uvrstila na odlično drugo mesto med regijskimi agencijami po B-reportu, ki ga pripravljamo na MM-u. Poleg tega projekta je agencija prijavila še dva projekta, in sicer »Brigometar« (»Skrbometer«) in vizualno identiteto CRTA, ki je nastala s pomočjo umetne inteligence.

Ali so na Kanske leve prijavili katero od svojih del, smo povprašali tudi Darka Bosnarja, kreativnega direktorja v agenciji Imago Ogilvy, ki je leta 2016 Hrvaški prinesla prvega leva, in sicer za oglaševalsko akcijo »Krilo ljubezni« za blagovno znamko Jane. Bosnar nam je potrdil, da so prijavili eno delo, in sicer »Franck Beestro«, o katerem smo tudi v MM-u že poročali. Vsekakor bomo poročali tudi, ali se je hrvaškim agencijam s katerim od svojih del uspelo uvrstiti v ožji izbor ali pa si morda celo zaslužilo katero od prestižnih nagrad.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji