z
Aktualno

Cannes Lions: Mladima kreativkama malo zmanjkalo do brona

Zmagovalki letošnjega natečaja mladih kreativcev Lučka Fabijan in Ivona Repše sta se na tekmovanju Young Lions uvrstili v ožji izbor in sta le za las zgrešili bronasto nagrado.

Slovenski zmagovalki sta se na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti z vrstniki z vsega sveta pomerili na tekmovanju Young Lions, na katerem sodelujejo kreativci, mlajši od 30 let. Za MM sta povedali: »Festival v Cannesu je nepozabna izkušnja. Res težko veš, kaj pričakovati, preden si dejansko tam. Upali sva, da bova poslušali čim več predavanj najboljših iz industrije, ampak žal ni bilo tako, saj sva v ponedeljek začeli s tekmovanjem, ki se je končalo v sredo, medtem pa nisva imeli nič časa zase. Čeprav je bilo ekstremno naporno, sva se skozi celotni proces imeli res dobro, ker imava radi dobre izzive.«

Ideje za trajnost so ju pripeljale skoraj do brona

V nalogi so iskali rešitev, kako vzpostaviti močno globalno gibanje, ki bo vršilo pritisk na svetovne voditelje in posledično spremenilo trenutne podnebne razmere. Naročnik naloge je bila nevladna organizacija Project Dandelion, ki jo vodijo ženske. »Skozi proces sva šli precej igrivo in pozitivno naravnano, kot po navadi. Zadnje ure sva bili v paniki in oddali točno eno minuto pred rokom,« se nasmejita kreativki.

Kljub temu, da sta nalogo oddali tik pred zdajci, je bila ta očitno odlično zastavljena. Lučka Fabijan in Ivona Repše sta bili namreč uvrščeni v ožji izbor, kar pomeni, da sodita med najbolj najdarjene mlade kreativce na svetu. »Tekmovanje in konkurenca v Cannesu sta na povsem drugi ravni, zato ožjega izbora res nisva pričakovali. Po podelitvi sva govorili z žirantko Amélie Ebongué, ki nama je neuradno povedala, da sva zasedli četrto mesto in da so se v žiriji za bronasto nagrado kar dolgo časa odločali med nama in portugalskima tekmecema.«

Za konec sta DROM-ovki povedali, da sta na Azurni obali spoznali veliko zanimivih blagovnih znamk in njihovih predstavnikov, žirantov, mladih kreativcev in ljudi, ki delajo za Kanske leve. »Zelo sva hvaležni za vse nasvete, ki sva jih prejeli od žirantov. Verjameva, da nama bodo prišli prav v nadaljnji karieri. V prvi vrsti pa bi se radi zahvalili SOZ-u, SOF-u in ekipi DROM,« sta še dodali.

z

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji