z
Aktualno

Cannes Lions: Mladima kreativkama malo zmanjkalo do brona

Zmagovalki letošnjega natečaja mladih kreativcev Lučka Fabijan in Ivona Repše sta se na tekmovanju Young Lions uvrstili v ožji izbor in sta le za las zgrešili bronasto nagrado.

Slovenski zmagovalki sta se na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti z vrstniki z vsega sveta pomerili na tekmovanju Young Lions, na katerem sodelujejo kreativci, mlajši od 30 let. Za MM sta povedali: »Festival v Cannesu je nepozabna izkušnja. Res težko veš, kaj pričakovati, preden si dejansko tam. Upali sva, da bova poslušali čim več predavanj najboljših iz industrije, ampak žal ni bilo tako, saj sva v ponedeljek začeli s tekmovanjem, ki se je končalo v sredo, medtem pa nisva imeli nič časa zase. Čeprav je bilo ekstremno naporno, sva se skozi celotni proces imeli res dobro, ker imava radi dobre izzive.«

Ideje za trajnost so ju pripeljale skoraj do brona

V nalogi so iskali rešitev, kako vzpostaviti močno globalno gibanje, ki bo vršilo pritisk na svetovne voditelje in posledično spremenilo trenutne podnebne razmere. Naročnik naloge je bila nevladna organizacija Project Dandelion, ki jo vodijo ženske. »Skozi proces sva šli precej igrivo in pozitivno naravnano, kot po navadi. Zadnje ure sva bili v paniki in oddali točno eno minuto pred rokom,« se nasmejita kreativki.

Kljub temu, da sta nalogo oddali tik pred zdajci, je bila ta očitno odlično zastavljena. Lučka Fabijan in Ivona Repše sta bili namreč uvrščeni v ožji izbor, kar pomeni, da sodita med najbolj najdarjene mlade kreativce na svetu. »Tekmovanje in konkurenca v Cannesu sta na povsem drugi ravni, zato ožjega izbora res nisva pričakovali. Po podelitvi sva govorili z žirantko Amélie Ebongué, ki nama je neuradno povedala, da sva zasedli četrto mesto in da so se v žiriji za bronasto nagrado kar dolgo časa odločali med nama in portugalskima tekmecema.«

Za konec sta DROM-ovki povedali, da sta na Azurni obali spoznali veliko zanimivih blagovnih znamk in njihovih predstavnikov, žirantov, mladih kreativcev in ljudi, ki delajo za Kanske leve. »Zelo sva hvaležni za vse nasvete, ki sva jih prejeli od žirantov. Verjameva, da nama bodo prišli prav v nadaljnji karieri. V prvi vrsti pa bi se radi zahvalili SOZ-u, SOF-u in ekipi DROM,« sta še dodali.

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji