z
Aktualno

Cannes Lions: Nagrada blagovni znamki betona

Veliko nagrado za oblikovanje je prejela perujska blagovna znamka betona, ki je v človekoljubni aktivaciji pomagala slepim in slabovidnim pri navigaciji po ulicah.

Sistem za prikazovanje poti, ki pomaga slepim pri navigaciji po ulicah v Limi, je prejel veliko nagrado za oblikovanje na letošnjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions. V Peruju je približno 950.000 slabovidnih in 145.000 slepih ljudi. Kljub zelo visoki številki prizadetih pa do pred kratkim na področju urbanega razvoja zanje ni bilo poskrbljeno, zaradi česar so se morali zanašati na stalno pomoč pri navigiranju skozi mesto. V sodelovanju z občino okrožja Miraflores v Limi sta blagovna znamka betona Cemento Sol in agencija Circus Grey Peru na pločnike namestili sistem ploščic z izrazitimi izboklinami, ki označujejo podjetja in storitve. Razvite so bile s pomočjo društev za slabovidne. Ekipa je slepe in slabovidne ljudi naučila uporabljati sistem SightWalks in jim pomagala prepoznati bistvene storitve in kraje, kot so restavracije, banke, trgovine ali lekarne, s štetjem izboklin s palicami.

Projekt vsakodnevno pomaga več kot 500.000 slabovidnim posameznikom in do zdaj pokriva več kot 75.000 kvadratnih metrov na ulicah Mirafloresa. Njihov cilj je razširitev na celotno mesto Lima in druga mesta po svetu.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji