Cannes Lions: Nagrade Epica z nekaj novostmi
Tudi tekmovanje za nagrade v oglaševalski kreativnosti Epica, ki jih novinarji marketinških publikacij, med njimi tudi Marketing magazin, doživlja spremembe. Te je na današnjem srečanju v Cannesu predstavil Mark Tungate, uredniški direktor Epice.
Kaja Kovič
Novinarji se vsako leto sestanejo in ocenjujejo na tisoče del iz več kot 70 držav.vCilj nagrad je javnosti prikazati vrhunska kreativna dela, ne glede na to, ali prihajajo iz agencij, medijskih svetovalcev, oddelkov za odnose z javnostmi, marketinških ali tehnoloških podjetij, produkcijskih hiš, oblikovalskih studiev ali samostojnih umetnikov.
Na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions so predstavili nekaj novosti v sami srčiki organizacije. Najvidnejša sprememba so predrugačene kategorije. Še vedno ostajajo kategorije film, tisk, odnosi z javnostmi, digitalne rešitve, oblikovanje in družbena odgovornost, medtem ko so kategorijo alternativnih del izločili, prav tako »koronavirusno« kategorijo. Nova pa je kategorija inovacij, v kateri bodo ocenjevali dela, ki predstavljajo resnične prebojnike v tehnologiji. Prav tako je nova tudi kategorija športnega oglaševanja. Mark Tungate, uredniški direktor Epice, je povedal, da je vedno več odličnih oglasov za NBA, Olimpijske igre, Super Bowl in podobno, zato želijo na Epici posebej izpostaviti prav ta ta dela. Kategorijo samopromocija agencij pa so ustvarili, ker se zavedajo, da se inovativna kreativnost začne doma, šele potem gre do naročnika. Zadnja nova kategorija je metavesolje, saj se zavedajo, da je to marketinško okolje prihodnosti. V letošnjem letu bodo onemogočili prijavo kreativnih del vsem ustvarjalcem iz Rusije, Ukrajinci pa bodo imeli brezplačno prijavo katerih koli del.
Epica se je za letošnje leto odločila za sodelovanje z agencijo VMLY&R Paris, s katerimi so že osvežili celostno grafično podobo.