cannes
Aktualno

Cannes Lions: Projekt »Pobeg« osvojil že drugo veliko nagrado

Belgijski projekt »Pobeg: prva e-kolesarska ekipa za zapornike«, ki sta ga ustvarila Decathlon in BBDO Belgija, je osvojil dve veliki nagradi, tako v kategoriji kreativna strategija kot tudi v kategoriji odnosi z javnostmi.

Decathlon in BBDO sta šestim anonimnim zapornikom v državnem zaporu Oudenaarde v Belgiji omogočila športen izhod iz zapora. Prejeli so kolo, povezan trenažer in drugo potrebno opremo iz Decathlona. Skozi celotno akcijo je ekipa dirkala s tisoči kolesarji v zunanjem svetu, javnost pa je zaporniški ekipi lahko sledila preko virtualne platforme Zwift. V zadnji dirki na Facebooku se je ekipa pomerila s sodniki, zaporniškimi pazniki, policisti in celo člani belgijskega ministrstva za pravosodje. Dirka je dosegla več milijonov ogledov. S projektom »Pobeg« so zapornikom torej omogočili stik z zunanjim svetom, hkrati pa okrepili blagovno znamko trgovca s športno opremo. Izkušnje šestih zapornikov so bile v celoti dokumentirane v podkastu Breakaway, pozorno pa so spremljali tudi njihov napredek v duševnem zdravju. S ciljem dokazati, da šport združuje ljudi iz različnih svetov, različnih izkušenj in okoliščin, je bil projekt namenjen ponovni »humanizaciji« zapornikov in jim pomagati pri njihovi ponovni integraciji v družbo. Po besedah ​​predsednice žirije Judy John, globalne kreativne direktorice Edelmana, je bila akcija soglasno izbrana s strani žirije za odnose z javnostmi, ker predstavlja gibanje in ne zgolj trenutek.

Akcija je (do zdaj) poleg dveh velikih nagrad osvojila še 7 zlatih, 17 srebrnih in 23 bronastih levov.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji