cannes
Aktualno

Cannes Lions: Projekt »Pobeg« osvojil že drugo veliko nagrado

Belgijski projekt »Pobeg: prva e-kolesarska ekipa za zapornike«, ki sta ga ustvarila Decathlon in BBDO Belgija, je osvojil dve veliki nagradi, tako v kategoriji kreativna strategija kot tudi v kategoriji odnosi z javnostmi.

Decathlon in BBDO sta šestim anonimnim zapornikom v državnem zaporu Oudenaarde v Belgiji omogočila športen izhod iz zapora. Prejeli so kolo, povezan trenažer in drugo potrebno opremo iz Decathlona. Skozi celotno akcijo je ekipa dirkala s tisoči kolesarji v zunanjem svetu, javnost pa je zaporniški ekipi lahko sledila preko virtualne platforme Zwift. V zadnji dirki na Facebooku se je ekipa pomerila s sodniki, zaporniškimi pazniki, policisti in celo člani belgijskega ministrstva za pravosodje. Dirka je dosegla več milijonov ogledov. S projektom »Pobeg« so zapornikom torej omogočili stik z zunanjim svetom, hkrati pa okrepili blagovno znamko trgovca s športno opremo. Izkušnje šestih zapornikov so bile v celoti dokumentirane v podkastu Breakaway, pozorno pa so spremljali tudi njihov napredek v duševnem zdravju. S ciljem dokazati, da šport združuje ljudi iz različnih svetov, različnih izkušenj in okoliščin, je bil projekt namenjen ponovni »humanizaciji« zapornikov in jim pomagati pri njihovi ponovni integraciji v družbo. Po besedah ​​predsednice žirije Judy John, globalne kreativne direktorice Edelmana, je bila akcija soglasno izbrana s strani žirije za odnose z javnostmi, ker predstavlja gibanje in ne zgolj trenutek.

Akcija je (do zdaj) poleg dveh velikih nagrad osvojila še 7 zlatih, 17 srebrnih in 23 bronastih levov.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji