Cannes Lions: Spotifyu velika nagrada za digitalno obrtno odličnost
Spotifyev kratki film »Spreadbeats«, ki slavi Excelove tabele, je na Kanskih levih prejel veliko nagrado za digitalno obrtno odličnost.
Kaja Kovič
Delo »Spreadbeats« po besedah žirije dokazuje, kako vsemogočna je lahko človeška ustvarjalnost, saj slavi zelo suhoparen program, Microsoft Excel. »Akcija agencije FCB New York in Spotifya ne temelji le na kreativni rabi tehnologije, poudarja tudi človekov potencial na področju kreativnosti ob najbolj nenavadnih priložnostih,« so dejali. »To je zelo transformativna ideja,« je pojasnil predsednik žirije Kentaro Kimura, mednarodni glavni kreativni direktor in korporativni direktor v japonski agenciji Hakuhodo Global.
B2B-kampanja za Spotify Ads namreč poskuša privabiti oglaševalce in medijske agencije k oglaševanju na platformi preko glasbenega videoposnetka, ki je bil ustvarjen v Excelovi preglednici za medijsko načrtovanje. Kratki film prikazuje »nezadovoljno# celico, ki se širi ter postaja vse bolj dramatična in barvita.
»Ustvarjalci akcije so dolgočasno preglednico medijskega načrta B2B v Excelu pretvorili v živahen in vznemirljiv glasbeni video. Dokazali so neverjetno raven spretnosti in na zelo kreativen način uporabili umetno inteligenco za poživitev desetletja starega koncepta, kot je Excel. Blagovna znamka Spotify izstopa kot edinstvena; žirija je bila pri tej odločitvi soglasna – Spreadbeats je med 552 prijavljenimi deli zagotovo najboljše delo,« je še dejal Kimura.