Cannes Lions: Svetovna oglaševalska smetana se vrača na Azurno obalo
Ta teden bodo oči oglaševalske javnosti uprte v slovite Kanske leve, ki se po dveh letih digitalne izvedbe vračajo v »živi« različici. Dogajanje bo v Cannesu spremljala tudi ekipa Marketing magazina.
Svetovni marketinški mediji že več tednov ugibajo, ali se bo Kanskim levom uspelo vrniti v vsem svojem blišču. Največji in najuglednejši festival kreativnosti na svetu se je sicer že v predkoronskem obdobju soočal s pomisleki o smislu svojega obstoja, še posebej, ko so se nekatere oglaševalske mreže, v prvi vrsti Publicis, odrekle sodelovanju in se raje posvetile lastnemu ustroju. Zato bo toliko bolj zanimivo opazovati, ali so se kreativne agencije v zadnjih letih vendarle začele zavedati, kako pomemben je zanje festival, še bolj pa njegove prestižne nagrade, s katerimi se kreativci tako radi ponašajo, in se mu ne bodo (več) odpovedale, ali pa bo ravno nasprotno in so ugotovile, da ga sploh ne pogrešajo. Vsekakor bo ekipa MM-a skrbno spremljala dogajanje na Azurni obali.
Kreativne agencije, medijske hiše in veliki oglaševalci bodo tudi tokrat soj žarometov nase usmerili s pomočjo zvezdnikov, ki si bodo z njimi delili veliki oder festivalske palače v Cannesu. Med njimi so ameriški igralec Ryan Reynolds, ameriška igralka Issa Rae, angleški igralec sir Patrick Stewart, ameriška igralka Zoë Lister-Jones in ameriška raperka Megan Thee Stallion. Pozornost bo zagotovo vzbudila tudi Malala Yousafzai, aktivistka in Nobelova nagrajenka, ki so jo organizatorji Kanskih levov počastili z nagrado LionHeart, namenjeno posameznikom, ki spreminjajo svet na bolje. Predvsem tehnološki velikani bodo poskrbeli še za druga zveneča imena, ki jih bodo pripeljali na svoje ogromne zakupljene prostore ob kanski promenadi. Spotify, na primer, bo svoje goste zabaval s koncerti glasbenikov, kot so Post Malone, The Black Keys, Dua Lipa in Kendrick Lamar. Ni kaj, oglaševalski industriji očitno še ne zmanjkuje blišča.
Brez slovenskih del
Kanski levi pa očitno niso na prednostnem seznamu slovenskih agencij. Negotovi pokoronski časi in morda tudi pomanjkanje izvirnih kreativnih rešitev, ki bi se lahko kosale s svetovnimi, so verjetno prispevali k temu, da v Cannesu tokrat ne bomo držali pesti za “naše”.