časopis libanon
Aktualno

Cannes Lions: Velika nagrada za časopis, ki ni bil nikoli natisnjen

Velikega kanskega leva v kategoriji tiskanih oglasov in založništva je dobil časopis AnNahar, ker v času volitev ni bil natisnjen.

Ob koncu prvega dne mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so bile podeljene tudi nagrade v kategoriji tiskanih oglasov in založništva. Velika nagrada je pripadla libanonski časopisni hiši AnNahar. Njeni urednik in novinarji so menili, da bo libanonska vlada poskušala bojkotirati volitve, zato so v sodelovanju z dubajsko agencijo Impact BBDO zasnovali akcijo »Volilna edicija« (»Election Edition«).

»Libanon propada po zaslugi vladajočega političnega razreda, ki prevladuje od 90-ih let prejšnjega stoletja. Volitve so ljudem dajale upanje, toda pokvarjena vlada jih je poskušala preložiti, da bi ohranila oblast. Eden od izgovorov je bil pomanjkanje črnila in papirja za tiskanje glasovnic,« so zapisali pri opisu akcije. Zato se je AnNahar odločil, da njihova »volilna edicija« ne bo tudi natisnjena. Papir in črnilo iz nenatisnjene izdaje so poslali vladnim sodelavcem, odgovornim za tisk glasovnic. Prejeli so dovolj donacij, da bi lahko pokrili celotno volilno populacijo Libanona. Predsednica žirije Natalie Lam, glavna kreativna direktorica v Publicis Groupe APAC in EMEA, je projekt opisala kot precej »meta« v svoji kategoriji – kar koli že to pomeni.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji