Cannes Lions: Velika nagrada za časopis, ki ni bil nikoli natisnjen
Velikega kanskega leva v kategoriji tiskanih oglasov in založništva je dobil časopis AnNahar, ker v času volitev ni bil natisnjen.
Kaja Kovič
Ob koncu prvega dne mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so bile podeljene tudi nagrade v kategoriji tiskanih oglasov in založništva. Velika nagrada je pripadla libanonski časopisni hiši AnNahar. Njeni urednik in novinarji so menili, da bo libanonska vlada poskušala bojkotirati volitve, zato so v sodelovanju z dubajsko agencijo Impact BBDO zasnovali akcijo »Volilna edicija« (»Election Edition«).
»Libanon propada po zaslugi vladajočega političnega razreda, ki prevladuje od 90-ih let prejšnjega stoletja. Volitve so ljudem dajale upanje, toda pokvarjena vlada jih je poskušala preložiti, da bi ohranila oblast. Eden od izgovorov je bil pomanjkanje črnila in papirja za tiskanje glasovnic,« so zapisali pri opisu akcije. Zato se je AnNahar odločil, da njihova »volilna edicija« ne bo tudi natisnjena. Papir in črnilo iz nenatisnjene izdaje so poslali vladnim sodelavcem, odgovornim za tisk glasovnic. Prejeli so dovolj donacij, da bi lahko pokrili celotno volilno populacijo Libanona. Predsednica žirije Natalie Lam, glavna kreativna direktorica v Publicis Groupe APAC in EMEA, je projekt opisala kot precej »meta« v svoji kategoriji – kar koli že to pomeni.