časopis libanon
Aktualno

Cannes Lions: Velika nagrada za časopis, ki ni bil nikoli natisnjen

Velikega kanskega leva v kategoriji tiskanih oglasov in založništva je dobil časopis AnNahar, ker v času volitev ni bil natisnjen.

Ob koncu prvega dne mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so bile podeljene tudi nagrade v kategoriji tiskanih oglasov in založništva. Velika nagrada je pripadla libanonski časopisni hiši AnNahar. Njeni urednik in novinarji so menili, da bo libanonska vlada poskušala bojkotirati volitve, zato so v sodelovanju z dubajsko agencijo Impact BBDO zasnovali akcijo »Volilna edicija« (»Election Edition«).

»Libanon propada po zaslugi vladajočega političnega razreda, ki prevladuje od 90-ih let prejšnjega stoletja. Volitve so ljudem dajale upanje, toda pokvarjena vlada jih je poskušala preložiti, da bi ohranila oblast. Eden od izgovorov je bil pomanjkanje črnila in papirja za tiskanje glasovnic,« so zapisali pri opisu akcije. Zato se je AnNahar odločil, da njihova »volilna edicija« ne bo tudi natisnjena. Papir in črnilo iz nenatisnjene izdaje so poslali vladnim sodelavcem, odgovornim za tisk glasovnic. Prejeli so dovolj donacij, da bi lahko pokrili celotno volilno populacijo Libanona. Predsednica žirije Natalie Lam, glavna kreativna direktorica v Publicis Groupe APAC in EMEA, je projekt opisala kot precej »meta« v svoji kategoriji – kar koli že to pomeni.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji