hope
Aktualno

Cannes Lions: Velika nagrada za obrtno odličnost projektu, ki rešuje korale

Znamka Sheba in agencija AMV BBDO London sta drugi dan festivala Cannes Lions slavila v kategoriji obrtna odličnost, in sicer s projektom »Upanje za koralni greben«.

Skupaj so ustvarili največji program in 10-letno zavezo za obnovo koral po vsem svetu, katerega cilj je obnoviti kar 185 tisoč kvadratnih metrov svetovnih koralnih grebenov do leta 2029. Obnova grebenov se je že začela, zasnovani pa so tako, da se s ptičje perspektive prebere napis »upanje«, ki naj bi še v večji meri spodbujal ozaveščenost o akciji.

Beseda »upanje« je napisana z jeklenimi črkami, visokimi 46 metrov, na katere je bilo pritrjenih 12.600 drobcev koral, da bi spodbudili ponovno rast. Od postavitve leta 2018 se je povečalo število rib, morskih psov in želv, ki se vračajo na območje.

Prav ta ideja in brezhibna izvedba sta jih pripeljali do zaslužene nagrade. Predsednica žirije Lisa Smith, izvršna kreativna direktorica v agenciji JKR, je dejala: »Letošnja velika nagrada za obrtno odličnost kaže moč preproste ideje, na svobodo in na možnost uporabe tudi najbolj preprostega medija za njeno izvedbo, kot je svinčnik. Dolgo smo razpravljali, ali bi morala biti nagrada v tako tehnološko naprednem času podeljena kateri drugi akciji, ki bi bila bolj dostopna uporabnikom, a simbolika in čudovito sporočilo sta pri naši odločitvi prevladala.«

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji