lions
Aktualno

Cannes Lions z donacijami podprl nagrajene dobrodelne organizacije

Šest dobrodelnih organizacij, ki je bilo preteklo leto nagrajenih na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, bo iz organizatorjevega sklada za trajnostni razvoj prejelo donacijo v višini skoraj 300.000 evrov.

Skupaj 271.488 evrov bodo organizatorji festivala Cannes Lions enakomerno porazdelili med šest dobrodelnih organizacij, da bodo te lahko nadaljevale s svojim delom in poslanstvom ter zasledovanjem globalnih ciljev Združenih narodov.

Sklad, ki se imenuje Sustainable Development Goals (Cilji trajnostnega razvoja), polnijo sredstva, ki so jih na festivalu ustvarili iz prijavnin v trajnostni kategoriji tekmovanja. Preteklo leto jih je bilo prijavljenih kar 736.

Philip Thomas, predsednik družbe LIONS, je ob tem dejal: »Sklad SDG je bil vzpostavljen v partnerstvu z Združenimi narodi, njegov cilj pa je poudariti, da se tudi ustvarjalnost lahko spopada s pomembnimi izzivi človeštva. Zahvaljujemo se vsem sodelujočim, ne glede na to, ali so osvojili leva ali ne, saj so s prijavnino prispevali k pomembnemu namenu.«

Zmagovalci z dodatno finančno injekcijo za večjo učinkovitost

Po 45.248 evrov bodo prejele organizacije Propuesta Cívica + Reporters Sans Frontieres, CCWD, Združenje VIVIR + Kantonalni svet za varstvo človekovih pravic Ambato, Perkumpulan Keluarga Berencana Indonezija, (COPI) Centralni urad za javni interes ter WWF. Donacijo so že komentirali iz organizacije Propuesta Cívica + Reporters Sans Frontieres, ki je prejela zlatega leva za komunikacijsko akcijo »#StillSpeakingUpDeeptruth« v sodelovanju z agencijo Publicis Mexico. Diego Wallach, njen glavni kreativni direktor, je ob novici spomnil javnost, čemu bo denar služil: »Mehika je najnevarnejša država na svetu za novinarje. Želimo spremeniti pogled mehiške družbe na novinarje in jo ozavestiti, da nasilje nad novinarji ni sprejemljivo. Prav tako je nujno pritisniti na vlado, naj se zaveže k učinkoviti zaščiti življenj novinarjev.«

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji