lions
Aktualno

Cannes Lions z donacijami podprl nagrajene dobrodelne organizacije

Šest dobrodelnih organizacij, ki je bilo preteklo leto nagrajenih na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, bo iz organizatorjevega sklada za trajnostni razvoj prejelo donacijo v višini skoraj 300.000 evrov.

Skupaj 271.488 evrov bodo organizatorji festivala Cannes Lions enakomerno porazdelili med šest dobrodelnih organizacij, da bodo te lahko nadaljevale s svojim delom in poslanstvom ter zasledovanjem globalnih ciljev Združenih narodov.

Sklad, ki se imenuje Sustainable Development Goals (Cilji trajnostnega razvoja), polnijo sredstva, ki so jih na festivalu ustvarili iz prijavnin v trajnostni kategoriji tekmovanja. Preteklo leto jih je bilo prijavljenih kar 736.

Philip Thomas, predsednik družbe LIONS, je ob tem dejal: »Sklad SDG je bil vzpostavljen v partnerstvu z Združenimi narodi, njegov cilj pa je poudariti, da se tudi ustvarjalnost lahko spopada s pomembnimi izzivi človeštva. Zahvaljujemo se vsem sodelujočim, ne glede na to, ali so osvojili leva ali ne, saj so s prijavnino prispevali k pomembnemu namenu.«

Zmagovalci z dodatno finančno injekcijo za večjo učinkovitost

Po 45.248 evrov bodo prejele organizacije Propuesta Cívica + Reporters Sans Frontieres, CCWD, Združenje VIVIR + Kantonalni svet za varstvo človekovih pravic Ambato, Perkumpulan Keluarga Berencana Indonezija, (COPI) Centralni urad za javni interes ter WWF. Donacijo so že komentirali iz organizacije Propuesta Cívica + Reporters Sans Frontieres, ki je prejela zlatega leva za komunikacijsko akcijo »#StillSpeakingUpDeeptruth« v sodelovanju z agencijo Publicis Mexico. Diego Wallach, njen glavni kreativni direktor, je ob novici spomnil javnost, čemu bo denar služil: »Mehika je najnevarnejša država na svetu za novinarje. Želimo spremeniti pogled mehiške družbe na novinarje in jo ozavestiti, da nasilje nad novinarji ni sprejemljivo. Prav tako je nujno pritisniti na vlado, naj se zaveže k učinkoviti zaščiti življenj novinarjev.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji