mmmm
Aktualno

Capri Sun: Tehnologija za odpravljanje otroškega hrupa

Sadna pijača Capri Sun je ob začetku novega šolskega leta začela novo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri predstavlja zelo nenavadno »tehnologijo za odpravljanje otroškega hrupa«.

Izdelek Kid Noise-Cancelling Juice Drink so v podjetju Kraft Heinz proizvedli na podlagi ugotovitev raziskave, po kateri je dve tretjini staršev preobremenjenih in zato potrebujejo več tišine in oddiha, ki so jo združili s spoznanjem, da otroci za pitje enega soka Capri Sun porabijo nekaj več kot 50 sekund. »Pri Capri Sunu se zavedamo, da je sezona vrnitve v šolo naporno obdobje, zato je cilj akcije Kid Noise-Cancelling Juice Drink pokazati, da cenimo starše, tako da jim zagotovimo 50 sekund umirjenosti,« je povedala Samantha Mills, pomočnica direktorja komunikacij za Capri Sun.

Slušalke za dušenje zvoka so v resnici sadni sok

Tako so ob začetku novega šolskega leta, ki prinaša kopico izzivov za otroke in starše, predstavili paket, ki posnema videz slušalk za dušenje hrupa, v resnici pa se v njem nahajata dva izdelka Capri Sun in darilna kartica v vrednosti 100 dolarjev za dostavo živil na dom.

Capri Sun v novi akciji poudarja, da lahko staršem omogočijo nekaj sekund tišine, med tem ko njihov otrok srka sok.

Kanali komuniciranja

Capri Sun je v sklopu akcije organiziral aktivacijo v tgovinah z belo tehniko in v trgovinah z živili, ki so jo posneli in nato ustvarili promocijski videoposnetek za spletno oglaševanje. Starši, ki odpirajo embalažo slušalk Capri Sun, so videti zmedeni, saj namesto naprave ugledajo sok. Po nagovoru prodajalca otroci spijejo sok, starši pa se začnejo zavedati, da kar naenkrat uživajo v tišini. Poleg aktivacije in spletnega oglaševanja so oglasi vidni tudi na družbenih omrežjih, kot so Instagram, Facebook in TikTok.

Zanimivo, medtem ko se druge blagovne znamke osredotočajo na finančne izzive ob vrnitvi v šolo in na prihranke v času gospodarske negotovosti, so se pri Capri Sun torej odločili, da prezaposlenim staršem zagotovijo več miru in tišine.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji