telekom
Aktualno

Čas je za jesenske kampanje

Jesen je čas, ko po poletnem zatišju oglaševalci predstavijo svoje »udarne« jesenske oglaševalske akcije. Pri dveh slovenskih ponudnikih telekomunikacijskih storitev smo preverili, kaj so pripravili za prihajajoče tedne in mesece.

V A1 Slovenija so ob vstopu v šole in fakultete mlade ponovno nagovorili mlade s kampanjo »A1 Vajb«, ki mlade spodbuja, da eksperimentirajo in odkrivajo svoje talente, hkrati pa so jim ponudi neomejen mobilni paket, s katerim lahko eksperimentirajo z vključenimi zabavnimi vsebinami Voyo, HBO ali Deezer.

vajb3

Hkrati nagovarjajo uporabnike fiksnih storitev (internet in televizija) in jim v oglaševalski akciji sporočajo, da se pri A1 najde za vsakogar »nekaj za gledat«, vključno z VOYO, ki je brezplačno vključen v vse TV pakete.

S septembrom so začeli tudi z deseto sezono Lahkonočnic, ki spodbujajo otroško pripovedovanje. Za to priložnost sta A1 Slovenija in Prvi program Radia Slovenija znova združila sodobne slovenske pravljice ter radijsko oddajo, ki jo otroci poslušajo že več kot 50 let.

lahk

»Ko jo preizkusiš, veš«

V Telekomu Slovenije vsem, ki bodo postali naročniki paketov NEO, jamčijo zadovoljstvo in jim hkrati omogočajo priklop takoj. To pomeni, da tistim, ki s storitvijo ne bi bili zadovoljni, v 30-ih dneh vrnejo denar. »TV-platforma NEO s praktično brezhibnim glasovnim upravljanjem v slovenščini, s prenovljenim in nadgrajenim uporabniškim vmesnikom, ki zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo, in bogatim izborom TV-vsebin za vse okuse, praktično nima konkurence v slovenskem prostoru. In ko jo preizkusiš, potem to preprosto veš.

To je naše ključno sporočilo in obljuba kampanje,« pravi Andreja Lenart, direktorica Marketinga v Telekomu Slovenije. Dodaja, da se na Telekom Slovenije lahko zanesejo tudi vsi uporabniki mobilnih storitev, kar se je še enkrat več izkazalo tudi ob katastrofalnih poplavah, ki so v začetku avgusta prizadele velik del Slovenije: »Ko smo mobilne storitve na prizadetih območjih v celoti ponovno vzpostavili kot prvi, smo preko nacionalnega gostovanja komunikacijo v svojem omrežju omogočali tudi uporabnikom vseh ostalih operaterjev v Sloveniji. Zato je tudi pri mobilnih storitvah naše ključno sporočilo – ne pristajajte na kompromise in si zagotovite najboljše s paketi Naj.«

neo

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji