bla
Aktualno

Če bi oglas za detergent govoril resnico

Oglas francoske agencije Babel se z obilico humorja norčuje iz trajnosti – in to z vseh možnih zornih kotov.

Sodeč po ugotovitvah raziskovalne hiše BVA Next Leading Brands je več kot polovica Francozov skeptičnih do iskrenosti blagovnih znamk. Eno od izhodišč oglasa je tako teza, da so Francozi siti neiskrenih znamk. V pariški agenciji Babel so tako pri snovanju oglasa združili moči s produkcijsko hišo Birth in igralko Delphine Depardieu, nečakinjo znanega francoskega igralca Gerarda Depardieuja. Vse se vrti okrog »čudežnega« detergenta, ki ne le da vrhunsko čisti, temveč zadošča vsem trenutnim odtenkom trajnosti, torej vse od zelenega do mavričastega. Od tod tudi njegovo ime, »fullwashing« kot parodija na greenwashing, wokewashing, womenwashing, pinkwashing in vse, kar je vmes. »Mmmmm, lažno tako lepo diši,« med drugim prizna glavna junakinja v oglasu.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji