Če bi oglas za detergent govoril resnico
Oglas francoske agencije Babel se z obilico humorja norčuje iz trajnosti – in to z vseh možnih zornih kotov.
Sodeč po ugotovitvah raziskovalne hiše BVA Next Leading Brands je več kot polovica Francozov skeptičnih do iskrenosti blagovnih znamk. Eno od izhodišč oglasa je tako teza, da so Francozi siti neiskrenih znamk. V pariški agenciji Babel so tako pri snovanju oglasa združili moči s produkcijsko hišo Birth in igralko Delphine Depardieu, nečakinjo znanega francoskega igralca Gerarda Depardieuja. Vse se vrti okrog »čudežnega« detergenta, ki ne le da vrhunsko čisti, temveč zadošča vsem trenutnim odtenkom trajnosti, torej vse od zelenega do mavričastega. Od tod tudi njegovo ime, »fullwashing« kot parodija na greenwashing, wokewashing, womenwashing, pinkwashing in vse, kar je vmes. »Mmmmm, lažno tako lepo diši,« med drugim prizna glavna junakinja v oglasu.